949 visninger
|
Oprettet:
EFTERLYSNING på min stjålet undervogn. {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har fået stjålet min justerbar koni undervogn med ( røde fjeder 55/40mm ) fra mit kælderrum i hvidovre..
Særlige kendetegn: Meget beskidte og gamle / den ene bag-dæmper er død og den anden meget slit / foran er de samlet helt, altså med tårnleje og hjullejet og skærm eller hvad det hedder..
De er fra en E30.
Håber nogen kan hjælpe, de er ikke meget værd. men det kunne bare være fedt hvis jeg kunne få det tilbage, eller......................
Påforhånd tak, hvis der er nogen der kan og vil holde øjne og øre åbne...!! Der gives selfølgelig en dusør!!
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 319 Svar: 2.493
apr 2003
Følger: 120 Følgere: 118 Biler: 2 Emner: 185 Svar: 1.409
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Skal nok huske den..
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 37
Ja hehe, sur røv at stjæle noget som ikke virker optimalt...!!!!
apr 2007
Ja det er for plat.. men det er ikke bare 4 fjedre, det er en koni undervogn! og den koster alligevel over 4000,- for ny....
apr 2007
Resmue:
Jeg var nede i mit kælderrum tidligere idag og konstaterede at vi havde haft indbrud og min undervogn var blevet stjålet.
Opdatering:
Nu skal i bare høre den mest underlige historie.
Jeg ringede selvfølgelig rundt til bla. den gamle, for at høre hvad skulle jeg gøre iforhold til forsikring.
Så ringede jeg til mig mor, hun kan nogle gange mærke nogle ting..! Hun opklarede sagen ved at "som hun sagde" lukkede øjnene.
Og så sagde hun at jeg skulle gå der ned i kælderen igen, og fra mit kælderrum og 3 "hak" frem skulle jeg prøve at kigge i et andet rum, for hun kunne se noget der lå dér som var rødt, ( hun aner jo inted om hvordan sådan noget ser ud ) hvor jeg så sagde, ja hvor fanden ved du fra at fjedrene er røde....
så jeg løb ned med min hund og lygte...
Og de lå der sku, lige som hun sage. Mega sygt og spooky...
Det var bare det jeg ville sige, Hej.. og tak for jeres tid
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 6 Emner: 11 Svar: 113
maj 2005
apr 2007
Ej, havede ikke forlagt dem, mine 2låse var klippet op. Og længere nede af gangen, var de så lagt ind i et andet rum, som hun beskrev....!
Ellers havede jeg sku aldrig kigget der, hvor hun sage. de kunne jo lige så godt havede været taget op fra kælderen og lagt i en anden blok el.lin.!!!
Nå men nu, har jeg lagt en lille fin sedel. hvor der bla står:
Hey drenge. undervognen var død, nu skylder i mig 2nye låse. og hold jer fra andres ting! og noget med at jeg ikke mælder det til 5O denne gang, og derved finder de ingen finger aftryk.
Selv om det er fuckt, mener jeg ikke de skal være i politiet register af den grund. Som min mor altid har sagt, pænt nederen at komme i politiet register pga en pakke tyggegummei.. Hvis man skal enlig skal gøre det, skal det sku også være ordenligt. Derfor tager jeg kun banker og posthuse Gg
maj 2005
Alternativet er at holde en hyggelig camping uge dernede i en sovepose og lure når de kommer og henter deres rov
EFTERLYSNING på min stjålet undervogn.