{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING på min stjålet undervogn. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har fået stjålet min justerbar koni undervogn med ( røde fjeder 55/40mm ) fra mit kælderrum i hvidovre..
Særlige kendetegn: Meget beskidte og gamle / den ene bag-dæmper er død og den anden meget slit / foran er de samlet helt, altså med tårnleje og hjullejet og skærm eller hvad det hedder..
De er fra en E30.

Håber nogen kan hjælpe, de er ikke meget værd. men det kunne bare være fedt hvis jeg kunne få det tilbage, eller......................

Påforhånd tak, hvis der er nogen der kan og vil holde øjne og øre åbne...!! Der gives selfølgelig en dusør!!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING på min stjålet undervogn.
  • #1   30. apr 2007 Meget bedre!! Nu hjælper folk måske!!

  • #2   30. apr 2007 hehe... tror jeg ikke lige du finder desværre

  • #3   30. apr 2007 Nedern... Ha ha. tyven får sig en overraskelse når det ikke virker....
    Skal nok huske den..


  • #4   30. apr 2007 Tror ikke, men man kan håbe...! de passer kun på en e30, og de fleste som ejer en e30 har også en profil her inde kunne jeg forstille mig...!
    Ja hehe, sur røv at stjæle noget som ikke virker optimalt...!!!!


  • #5   30. apr 2007 danny K..

    Ja det er for plat.. men det er ikke bare 4 fjedre, det er en koni undervogn! og den koster alligevel over 4000,- for ny....


  • #6   1. maj 2007 Hey...

    Resmue:
    Jeg var nede i mit kælderrum tidligere idag og konstaterede at vi havde haft indbrud og min undervogn var blevet stjålet.

    Opdatering:

    Nu skal i bare høre den mest underlige historie.
    Jeg ringede selvfølgelig rundt til bla. den gamle, for at høre hvad skulle jeg gøre iforhold til forsikring.

    Så ringede jeg til mig mor, hun kan nogle gange mærke nogle ting..! Hun opklarede sagen ved at "som hun sagde" lukkede øjnene.
    Og så sagde hun at jeg skulle gå der ned i kælderen igen, og fra mit kælderrum og 3 "hak" frem skulle jeg prøve at kigge i et andet rum, for hun kunne se noget der lå dér som var rødt, ( hun aner jo inted om hvordan sådan noget ser ud ) hvor jeg så sagde, ja hvor fanden ved du fra at fjedrene er røde....
    så jeg løb ned med min hund og lygte...
    Og de lå der sku, lige som hun sage. Mega sygt og spooky...

    Det var bare det jeg ville sige, Hej.. og tak for jeres tid smiley


  • #7   1. maj 2007 Hmmm.. så en af naboerne har været langfingret - eller havde du bare forlagt dem?

  • #8   1. maj 2007 så er det sgu da bare at få fat i naboen

  • #9   1. maj 2007 Kender det godt selv... da jeg boede i boligblok stjal en af naboerne min cykel der også var låst inde i kælderrummet... han fik så mange tæsk at han den dag i dag hilser pænt på mig...

  • #10   1. maj 2007 Jeg er 95% sikker på at det er en i min blok der har set at jeg har lagt den dér ned... Hvad skulle det ellers være!

    Ej, havede ikke forlagt dem, mine 2låse var klippet op. Og længere nede af gangen, var de så lagt ind i et andet rum, som hun beskrev....!
    Ellers havede jeg sku aldrig kigget der, hvor hun sage. de kunne jo lige så godt havede været taget op fra kælderen og lagt i en anden blok el.lin.!!!

    Nå men nu, har jeg lagt en lille fin sedel. hvor der bla står:

    Hey drenge. undervognen var død, nu skylder i mig 2nye låse. og hold jer fra andres ting! og noget med at jeg ikke mælder det til 5O denne gang, og derved finder de ingen finger aftryk.
    Selv om det er fuckt, mener jeg ikke de skal være i politiet register af den grund. Som min mor altid har sagt, pænt nederen at komme i politiet register pga en pakke tyggegummei.. Hvis man skal enlig skal gøre det, skal det sku også være ordenligt. Derfor tager jeg kun banker og posthuse Gg smiley


  • #11   1. maj 2007 Spørg viceværten hvem der "ejer" rummet og spørg om de kender noget til det. Sørgeligt man ikke kan stole på sine naboer.

    Alternativet er at holde en hyggelig camping uge dernede i en sovepose og lure når de kommer og henter deres rov


Kommentér på:
EFTERLYSNING på min stjålet undervogn.

Annonce