{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Platin Wheels {{forumTopicSubject}}

Hej. Er der nogen som har erfaring med om Platin Wheels er gode fælge. Skal snart købe vinterhjul til min nye bil fra i år. Er de de holdbare til vinterbrug. På min tidligere bil havde jeg 2 sæt Rial Milano fælge Sommer og vinter hjul. Det var sgu gode hjul som jeg kørte med i 10 vinter sæsoner uden lakken kogte det mindste op på dem. Synes bar ikke den mørkegrå farve passer så godt på den nye bil, så overvejer nogle Platin P69 i sølvgrå. Er det god kvalitet som Rial er.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Platin Wheels
  • #1   7. sep Hvilken bil til?
    Hvis du endeligt skal ud og købe nye alu’er så vælg noget der er angivet som vinter godkendte. Lidt noget fis at kalde det godkendt, men borger ofte for kvaliteten af den lak der er brugt.
    Har i +10 kørt pæne alu’er om vinteren, gider ikke se på grimme hjul næsten et halvt år.
    Har oplevet stor forskel på hvordan de holder.
    Man kan dog gøre meget godt selv, give hjul coat, holde dem rimeligvis rene. Undgå fælg børsten i vaskehal. En relativ åben fælg er noget nemmere at holde fin end en lukket.
    Der er mega mange “fut” mærker og fabrikanter af fælge derude, overvej noget anerkendt.
    Plejer selv at købe brugte vilter hjul, de sidste tre sæt er købt via eBay i Tyskland fra en sælger der ikke laver andet end sælge brugte fælge til tyske mærker. Det har været gode handler hvor dæk var nye, og ankom på få dage. Var langt under 1/2 pris af nye.


  • #2   9. sep Hej. Det er til en Skoda Scala. Gider heller ikke køre på stålfælge til vinter. Jeg har eller købt et sæt org. Skoda fælge produceret af Ronal i brugt. Men efter jeg købte dem så jeg først at det ene er begyndt at koge lidt op i malingen et par steder hvor det ikke ses ude fra endnu. Så tyder på de ikke er så vinteregnet. Desuden er gode sommerdæk på dem, så bruger dem bare til det. Har så 2 sæt nu til det. Og tænkte på om nogen ved om de Platin hjul er god kvalitet til det. Jeg kender kvaliteten på Rial Milano som jeg kørte 10 vintersesoner på forrige bil. De er supergode, farven passer bare ikke så godt synes jeg. De har samme farve som bilen.

Kommentér på:
Platin Wheels

Annonce