{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
48 visninger | Oprettet:

Fiat hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej, har virkelig brug for jeres hjælp

Har en Ford ka ru8 1.2 årg 2014, den har lige fået skiftet tandrem, knasthjul, styreventil til knastakselforstiller og det store krumtaps remhjul til generator remmen, af et værksted som tidligere ejer har fået lavet, efter det så går den dårlig i tomgang, men når den får bare lidt omd så er der ikke noget og den kører også fint, syntes at når jeg starter den når den er kold, så går den fin i tomgang de første ca 10 sek. Og så går den dårlig igen, det er en bil jeg har købt sådan og jeg har skiftet tændspole, tændkabler, tændrør og map sensor og har tjekket at tandremmen står rigtig og har nulstillet parameter til flywheel eller hvad det nu hedder og indlært det igen ved at gasse op over 5000 omd flere gange til lamperne slukkede og der er ingen fejl på bilen og har sprøjtet med start gas for at se om den tog falsk luft.
Jeg har ikke gjort noget ved styreventilen til knastakselforstilling, da jeg ikke ved om den skal nulstilles eller kodes efter den er blevet skiftet, ved bare at når den går i tomgang og jeg tager stikket af den så ændre det intet, men ved heller ikke om skal være sådan

Håber virkelig nogen kan hjælpe

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fiat hjælp

Annonce