{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
66 visninger | Oprettet:

Seat Altea drilsk {{forumTopicSubject}}

Hej kloge hoveder ??
Jeg har en Seat Altea der driver mig lidt til vanvid... Jeg købte den ældre model for knap tre måneder siden som helt nysynet..
Den har lige nu to issues...
Den har problemer med at starte ( den kæmper sig igennem et par forsøg inden det lykkes) , kun når det har regnet en hel dag. Den fik nye tændrør i august af samme årsag... Er det et kendt problem med disse biler?
Og så er den begyndt at ligesom skralder højt når man bakker... Og kun når man bakker, ellers køre den faktisk rigtig godt.
Jeg har givet 12000 for den og mangler lidt indput til om det kan betale sig at reparere på den ?? mangler lidt mandlig bilviden ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Altea drilsk
  • #1   i går kl. 22:57 Det bliver jo kun gæt herfra, regner med at udstødningen hænger bare en smule sammen og ikke hænger ned på jorden, når du nu skriver "nysynet" som jeg personlig ikke giver 5 flade for, det fortæller kun at bilen opfylder lovens minimum krav til sikkerhed.
    Ved ikke om der er tromler bagpå, kunne være de skulle renses og smøres, kunne være gearkassen der er defekt. Problemer med at starte når det har været fugtigt er svært at gisne om, kunne være tændkabler til stik der er irret eller lign.


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 692
    #2   i går kl. 23:00 Lev med det, og smid den væk når den ikke kan mere.

Kommentér på:
Seat Altea drilsk

Annonce