{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  daekonline - Problemer?
  • #1   27. sep Har aldrig handlet der, men kunne forestille mig at de er ramt af højsæson og derfor forlænget levering.

    Folk skriver anmeldelser når de er utilfredse, hvis alt spiller skriver størstedelen aldrig noget.


  • #2   27. sep Hvad du end gør, så lad være med at handle hos daekleader.dk som alternativ.

    De er endnu værre... Og så kommer de fra Frankrig.


  • #4   28. sep Jeg har igennem de sidste 10 år brugt daekleader og de har altid leveret dæk der er max 1 år gamle og oftest få mdr.
    Jeg har intet negativt at sige om daekleader.
    De dæk jeg får kommer oftest fra Spanien.



  • #5   28. sep #4 - Ja den samme erfaring havde jeg selv, indtil deres ikke-eksisterende kundeservice skulle på banen fordi jeg havde fået et skævt dæk - og kort tid efter skulle jeg returnere et andet dæk. Der er intet at hente, hvis de overhovedet gider svare.

    Så det er sidste gang jeg handler der, og jeg kan IKKE anbefale andre at gøre det.


  • #6   28. sep Bruger denne side, aldrig haft nogle problemer, og dækkene har været relativt ny produceret, men det kan have noget at gøre med at jeg altid vælger den nyeste model af det pågældende dæk. Køber kun premium mærker.

    https://alledaek365.dk/


  • #7   28. sep 5# Ja så er det fanme træls!!
    Jeg fik nogle skæve dæk fra daekonline og prøvede een gang hvor vi fik et dæk hjem der var 8 år fra produktionsdato.

    Har du haft held med at få byttet ved deakonline uden problemer?


  • #8   28. sep Fik et sæt vinterdæk til Cmax mange år tilbage fra Daekonline der ikke passede. Det tog sgu lang tid for at få dem at æde den. Har købt dæk af min lokale mekaniker siden. Synes ikke det er bøvlet værd.

  • #9   28. sep Har handlet ved daekleader.dk 8 gange. Dæk og et sæt alufælge. Har ingen problemer haft og hurtig levering,

  • #10   28. sep Brug af det samme lokale dæk center i mere end 30 år har sparet mig for mange ærgrelser.
    Tjekker skam også online priser, og går dem lidt på klingen.
    Har altid fået skiftet til helt fair priser.


  • #11   29. sep Jeg har få gange brugt daekonline, og det var ca en uges leveringstid hver gang, så derfor gider jeg ikke bruge dem, og kundeservice, ja det var der heller ikke meget af.

Kommentér på:
daekonline - Problemer?

Annonce