{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Rene C
Rene C
Tilmeldt:
11. sep 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Gør-Det-Selv Værksted Trekantsområdet eller Vestfyn? {{forumTopicSubject}}

Findes der et Gør-Det-Selv Værksted med lift eller oliebrønd i Trekantsområdet eller Vestfyn? Har søgt Google og Facebook uden held.

I første omgang skal jeg have skiftet olie, men forventer at nørkle med lignende småting i fremtiden, nu jeg er blevet pensionist smiley

Billede for blikfang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør-Det-Selv Værksted Trekantsområdet eller Vestfyn?
  • #1   28. sep Jeg kunne godt have tilbudt det, men jeg har ikke taget mig sammen til at sætte liften op endnu smiley

  • #2   28. sep Gør det selv værksted og skifte olie til at starte med? Tror ikke det lige kan betale sig tænker jeg?

  • Rene C
    Rene C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   29. sep Hvorfor skulle det ikke kunne betale sig? Der findes gør-det-selv værksteder andre steder i landet, så hvorfor ikke her? Hvis Daniel allerede har værksted og lift og det kun er et spørgsmål om at sætte den op, kunne det da godt være der var andre der kunne bruge det. Det er nok ikke noget man bliver rig af, men det kunne da hjælpe med udgifterne.


  • #4   29. sep Ja men i stedet for at give penge til udlejning af lift, så kan du får en anden til at skifte olie? Det nok billigere tænker jeg.

  • Rene C
    Rene C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   30. sep Så vidt jeg kan se fra de gør-det-selv steder der findes i landet koster en time med lift omkring 100 kr + omkring 500 for olie og filtre. Hvor mener du jeg kan finde en anden til at gøre det billigere?

    Har lige tjekket med Skoda, de vil have 1800,- for det, så lidt er der da at spare. 1200 kr skattefrit ... smiley


  • #6   30. sep Skoda er nok heller ikke det billigste sted at få lavet noget, selv delene er 3 gange så dyre der, og de skal have mindst 500 og nogen steder tæt på 1.000 pr time.

  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 146
    #7   1. okt Måske et mobilt saxelift. Kigger selv efter et. Det smarte ved saxelift at det kan trilles til siden eller stilles på højkant, når den er klappet sammen. Ulempen er at det blokerer meget adgang til undervognen i midten af bilen. Fx hvis du vil skifte udstødning. smiley

  • Rene C
    Rene C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   1. okt Jeg ville have overvejet sådan en sakselift hvis jeg havde plads, men min garage er kun lige stor nok til at rumme bilen, og ikke højere til loftet end bilen kun ville kunne komme en halv meter op. Men ellers en god ide! smiley

  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 146
    #9   1. okt #8. Har samme problem med min garage. ikke særlig højt til loftet. men ideen er at saxeliften trækkes ud i det fri i indkørslen til matriklen. og der hæve bilen. smiley

  • Rene C
    Rene C Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   3. okt #6. De værksteder jeg har ringet rundt til ligger alle omkring samme pris, omkring 1800 +/- for olieskift.

    #9. Jo, men så skal vejret også lige arte sig smiley



Kommentér på:
Gør-Det-Selv Værksted Trekantsområdet eller Vestfyn?

Annonce