Bil trækker til højre og venstre {{forumTopicSubject}}
Jeg har skiftet to bærearme foran på min Peugeot 208.
Inden da, trak den ikke til siderne overhoved.
Efter jeg har skiftet dem, så trækker bilen til højre ved acceleration og til venstre, når jeg slipper speederen - kun i et kort sekund. Ved neutral gas kører den fint ligeud.
ALT er spændt moment og dobbeltchecket efterfølgende.
Det er de billigste bærearme, RideX, fra AUTODOC.
Hvor tænker i, at fejlen ligger?
Kan den ene bærearm være lidt for lang, eller hvad foregår der?
Der er INTET slør i styretøjet, har kontrolleret det flere gange nu. Bilen er blevet sporet bagefter, men det hjalp ikke det mindste på, at den trækker til siderne
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.130
Hvis man spænder dem mens bilen hænger
Med hjulene fri
Vrider man nogen bøsninger, der kan være med til at bilen trækker lidt
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.011
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 114 Biler: 3 Svar: 1.028
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 975
Jeg fik monteret bærearmene efter alle kunstens regler sporet bilen og den kørte fint men lagde mærke til at den ville gerne styre efter vejens hældning, hvide striber og lapper i vejen, tænkte den nok ikke var sporet for godt.
Kort tid efter begyndte bilen at ryste når jeg bremsede og konstaterede skiverne må være skæve!
Nye NK billige skiver blev monteret og alt var godt igen.
Men relativt kort efter rystede bilen igen i bremserne og syntes fanme det var mærkeligt for de var sku helt nye og de havde ikke været udsat for kraftig hård nedbremsning eller noget.
efter noget undersøgning ville jeg prøve med nye bedre bærearme og købte så et sæt lemförder bærearme, fik dem monteret og vupti pilen kørte lige som en pil og rysten i bremserne var forsvundet!!!
Som Torpede nævner var gummiet simpelthen for blødt.
Kunne ikke drømme om at købe billige bærearme igen da det simpelthen er for ringe! De vejede også kun cirka halvdelen af de org.
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 147 Svar: 2.816
de var meget bløde og flækket i kanten..
Bil trækker til højre og venstre