{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Toningen taget, men grineren {{forumTopicSubject}}

Ja, sidder og har helt optur, rent faktisk pga. min toning blev snuppet..

Jeg kørte med en ven, ind imod prismet i dag, til det normale fredags træf i århus. Sidder så og bass tester i bilen med nogle bass-test. Hvilket gør jeg ikke koncentrere mig så meget om modkørende og sideveje (Gør jeg normalt for at se om politiet er der for at kunne nå at rulle ned)

Jeg kigger så op, og ligeved siden af mig køre en patrulje vogn, og smiler bredt.. Tænker oh no.. De starter sirenerne og dirigere mig ind til siden. De kommer op til bilen og siger "Du har to muligheder, enten, du tager toningen ud nu, og køre væk" eller "Du beholder toningen, men får en bøde og indkaldelse til syn" Vælger og tage det ud. I mens sidder de så og beundre min bil, den ene betjent sætter sig halvt ind i den, og begynder og komplimentere og komplimentere og lege lidt med anlægget. "Hvad er de her målere til" bla bla. + Vi står og taler lidt frem og tilbage, griner osv.

Jeg sidder så nu, og er glad for den oplevelse, selvom toningen er taget.. Ret mærkeligt faktisk.

Faktisk nogle 5o's der er okay smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toningen taget, men grineren
Kommentér på:
Toningen taget, men grineren

Annonce