{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
118 visninger | Oprettet:

Martin B
Martin B
Online Tilmeldt:
12:09
Emner: 1 Svar: 2

'Synsfri Sammenkobling' vs. 'Tilkoblingsanordning' {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har monteret en jydekrog på min bil og tog til bilsyn her i tirsdags. Nu kiggede jeg ind på motorstyrelsens hjemmeside og kan se, at 'Tilkoblingsanordning' er stadig 'Nej', men der blev oprettet en 'Synsfri Sammenkobling' i 'Tilladelse' delen. En ven fik også monteret en krog og han har 'Tilkoblingsanordning' på 'Ja'. Synsmanden siger at 'Synsfri Sammenkobling' er nok.
Han prøvede at forklare det, men forstår det ikke helt... er der nogen som kan hjælpe mig her? Hvad er forskellen og kan jeg nu bare gå i gang med at trække en anhænger, også uden 'Tilkoblingsanordning' på 'Ja' (jeg har to en krog på nu...)?
Tak på forhånd.

VH;
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  'Synsfri Sammenkobling' vs. 'Tilkoblingsanordning'
  • #1   3 timer siden I rigtig gamle dage fik man bil og påhængsvogn (trailer/campingvogn/teltvogn) synet så man ikke måtte bruge påhængsvognen på andre biler end den der var til syn .ed den. Synsfri sammenkobling betyder bare at at naboen godt må koble den på sin bil så længe den overholder reglerne omkring vægt og jeg kunne blive ved

    Kør du bare løs men husk lige vægten det er dyrt med overvægt.



  • Martin B
    Martin B Online Tilmeldt:
    okt 2024

    Emner: 1 Svar: 2
    #2   1 time siden Ok, mange tak. Det forklarer hvad synsfri sammenkobling betyder. Men hvorfor står tilkoblingsanordning på nej? Det giver jo ingen mening, den har jeg jo. Fik nu tjekket også mine venners biler med krog på på motorstyrelsens hjemmeside og alle har tilkoblingsanordning på ja? VH, Martin

  • Martin B
    Martin B Online Tilmeldt:
    okt 2024

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   1 time siden ... med andre ord, jeg prøver at finde ud af om synsmanden har glemt noget ...

Kommentér på:
'Synsfri Sammenkobling' vs. 'Tilkoblingsanordning'

Annonce