{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt dashcam til bilen?
  • #1   i går kl. 13:08 Garmin Mini 2.
    Jeg er meget tilfreds, appen er god.
    Og den er lille, i min bil kan man slet ikke ligge mærke til den er der fordi jeg har sat den bag bakspejlet.
    Kvaliteten på videoerne er også meget god.
    Så bedst til prisen er helt klart Garmin Mini 2.
    Hvis man vil have det bedste på markedet så er indbygget Blackvue det bedste.
    Men meget dyrt.
    Og man skal være god med fingrene for at installere det.


  • #2   i går kl. 13:31 Hvordan har du det med dashcammet? Kan det bruges fint nok uden abbonnement? Eller er det et must?

  • #3   i går kl. 15:04 Har købt OSRAM ROADsight 30 efter mange overvejelser og videoer på Youtube.

    Vigtigt at den er HD 1080p og en vidvinkel på 130°


  • #4   i går kl. 16:16 Jeg har intet abonnement, vidste ikke man kunne få det.
    Jeg mangler ikke nogle funktioner


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #5   i går kl. 18:01 De få dashcams med apps er normalt pga cloud service.. Tænker ikke at ret mange faktisk bruger det ..

    Men det kommer an på hvad du vil have ud af dashcam, og budget..

    Jeg har hørt meget godt om garmin mini 2, og overvejer at smække det i min mors bil, da hun ikke gider et for stort..

    Jeg har selv zomai a800s 4k kamera foran, og et blackvue 750 bagi (Fik klippet ledningen til zomai rear cam)

    Begge kører med parkering mode, og er glad for begge smiley

    Softwaren har været hvor blackvue har haltet meget, men det skulle være blevet bedre de sidste par år, jeg vælger bare at tage sd kortet ud af mine hvis jeg skal tjekke


  • #6   i går kl. 21:00 Nå ja, man kan vist nok lave noget cloud halløj.
    Men det er fuldstændigt unødvendigt.
    De gange jeg har skulle have noget ud af mit, så har jeg bare brugt appen som kører over enten wifi direct eller Bluetooth.
    Man kan også bare meget nemt tage SD-Kortet ud og ind i pc'en.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #7   i går kl. 22:52 Stefan
    Hvordan er softwaren til garmin?
    Er det til hurtigt at finde det rigtige klip, eller skal man forsøge et par gange med ventetid imellem hvert klip til det er loadet?
    Nemlig derfor jeg hurtigt droppede blackvue softwaren


  • #8   i dag kl. 00:09 #7
    jeg gik også væk fra BV grundet deres software og så købte jeg Garmin mini 2 og er yderst tilfreds med at skifte.

    Softwaren er fin hurtig på min samsung 20 FE og ellers smider man bare kortet i sin pc og så ligger det som mp4 filer med dato og klokkeslæt
    de har også fået opdateret i softwaren således man kan slå bib lyden fra hver gang der sker en hændelse - f.eks. man rammer et hul i vejen og den tror verden er gået under.

    det eneste minus - som jeg synes - er at der ikke er gps i garmin så man kan se hvor det er sket samt hastighed

    Ham her har lavet anmeldelse af både garmin mini og garmin mini 2
    https://youtu.be/lRkZUj5bHb4?si=DYQNuu1aOplPiYP0


Kommentér på:
Godt dashcam til bilen?

Annonce