{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

for F***** hvor er folk bare useriøse. {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld, men skal lige ud med mine agretioner.
-Og dette er IKKE for at reklamere for min salgsannonce.

Det pisser mig virkeligt af, nu har jeg haft min bil til salg herinde noget tid og har fået en masse useriøse henvendelser. 7 gange har jeg givet mit telefonnummer til nogle, men de tør åbenbart ikke ringe tilbage igen. Så sent som idag havde jeg en aftale med en der skulle komme og kigge på den kl. 11.00 men manden dukkede aldrig op, svarer heller ikke hans telefon. Faktisk pisse surt at spilde en dag på at vente på en der aldrig kommer. For 14 dage siden havde jeg en aftale om at mødes med en til en evt. byttehandel, vi aftaler at mødes midtvejs, og jeg kører så ca. 120km for at holde og vente på en mand der heller aldrig dukker op og som ikke svarer hverken opringninger eller sms. Det er simpelthen for åndsvagt at folk ikke bare kan ringe og sige at de har fortrudt eller er forhindret.
for 3 uger siden mødes jeg med en, også for en mulig byttehandel. kører små 100 km. for at se på hans bil som efter hans beskrivelse er 90% fejlfri. Jeg ankommer så til stedet hvor jeg først må vente på ham da han er 1,5 time forsinket, hvorefter det viser sig at hans bil er pilrådden, har kørt 50000 mere end han skrev og der er mere olie i motorrummet end under nordsøen.
Sidst men ikke mindst har jeg så også haft en på besøg som var helt vild med bilen og fik en prøvetur, men havde så ingen penge da det kom til stykket.

-Jeg nævner ingen navne, men for f***** prøv da at være lidt seriøse istedet for at gøre andre mennesker til grin på denne måde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for F***** hvor er folk bare useriøse.
Kommentér på:
for F***** hvor er folk bare useriøse.

Annonce