463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Sprogbrug i forum..... Sprogbrug i forum.....

Syns der er flere og flere der bruger upassende brug eller tiltale til folk der har oprettet en blog med spørgsmål af den ene eller den anden art, blot fordi de selv har oplevet det samme spørgsmål flere gange fra andre brugere...

Personligt er jeg træt af at folk ikke bare pænt kan skrive til brugeren at man evt kunne søge på dette spørgsmål i forum, eller bare give lidt hjælp med på vejen istedet for at skulle svine folk til..!

Der er trods alt nye brugere herinde der sikkert gerne tager imod gode råd om alt hvad vi andre har erfaret gennem tiden herinde, brug det og giv det videre eller lad være med at komentere på emnet...

Fremover sender jeg en udstemme på den bruger der ikke kan respektere andre brugere herinde.

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bordfodboldbord 305 kr.
  • Beskæring 300 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Ophængning af gardinstænger i betonvæg (4 stk.) 500 kr.
  • Opsætning af lampe 1.043 kr.
  • Havemand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprogbrug i forum.....
  • #1   7. maj 2007 Kan jeg KUN give dig ret i, syntes også selv at man bliver svinet til over de mindste ting herinde altså...
    Så er fuldstændig enig og "klar" på ideen...

• #2   7. maj 2007 Martin B
    BilGalleri.dk = børnehave (kort sagt)

Det er det samme, som bad du de små om, at opføre sig pænt, der er altid nogle der ikke gider at lystre.

• #3   7. maj 2007 og jeg er træt af at alle brokker sig over bilgalleri og kalder det børnehave

• #4   7. maj 2007 Kommer sgu an på hvad vedkommende spørger om. Folk på nettet idag tror andre brugere kan tørre røv på dem og tillade sig at spørge om de mest logiske ting i verden. Samme som folk som spørger om forsikringspris fra andre bruger - hvad kan det bruges til? ca. ikke en skid. Hvad har du givet for at få malet din bil? Hvad kan du bruge det til? Og så videre i den dúr. Er ligeglad med om det er 1. gang folk spørger om det. Kommer der en hen til mig og spørger hvad min lakering har kostet irl får han samme svar.

• #5   7. maj 2007 enig, men det er træls at de samme spørgsmål kommer hele tiden (for det gør de)

• #6   7. maj 2007 lige netop er helt enig... Er selv røv træt af forumet her inde. Netop pga de latterlige kommentare og sætninger med diverse fuck sætninger. og nedrakning af andre...

• #7   7. maj 2007 respekt til martin B.. enig i alt

• #8   7. maj 2007 TheMan
    Med den opførsel nogle brugere stiller for dagen herinde, så er det nærmest synonymt med en børnehave. Vær da i det mindste glad for, at det ikke bliver kaldt en <b>vuggestue</b>.

• #9   7. maj 2007 Maria - Bluezcat - TheMan - Kan give jer alle 3 ret, men det der med at man kan bare lade vær med at gå ind i indlægget, der er vel bare nogle der ser det som et "indlæg" til at drille en eller anden.
    Og det med at der altid vil være en eller flere der ikke gider høre efter, tja, det kan man vel aldrig komme uden om, men er så til gengæld også selv lidt træt af at folk skal kalde det for en børenhave, selvom at jeg godt ved at MANGE herinde hellere burde være i en børenehave end herinde.....

• #10   7. maj 2007 Det er nok også som en siger, folk spørger hele tiden om det samme, hvor kan jeg finde styling til min golf2, hvem kan male min e30 billigste osv. osv.....

• #11   7. maj 2007 R.T. Westfyn var det egentlig ikk dig der svindede ham med golf 1 cabrio... Bar fordi der stod til salg for den rette pris... Ved godt jeg ikk selv er bedre nu... Men sån er bg jo... Svært at få folk til at opføre sig ordentligt... Og ved ikk hva vi skal gøre ved det... Men vi ku jo starte med at opføre os ordentligt selv...

• #12   7. maj 2007 Fuld stændig enig med Team Kvong Racing...

• #13   7. maj 2007 Tja jeg er nu også træt af at hver gang man kommer ind på bg, står der i forum "ET??", "Nye billeder af min bil", "Stem i min udfordring" osv... Mange stiller spørgsmål mens et identisk emne er på forsiden af bg!! Det er altså træls! Men derfor kan man selvfølgelig godt skrive pænt til folk...

• #14   7. maj 2007 Mange af dem der sviner folk total til fordi der før er stillet samme spørgsmål i forum, er ofte også de samme folk som laver tomme indlæg som eks PATTER!!!!! osv hvor der så står ha ha inde i tråden. dybt meningsløst

• #15   7. maj 2007 The Man - kender du udtrykket :
    man skal ik kaste med sten når man selv bor i et glashus ?

¦-)

• #16   7. maj 2007 * FiatNørden *
    har jeg brokket mig?

• #17   7. maj 2007 Enig! Bilgalleri er en børnehavn!... Folk hakker bare ned på en!...

• #18   7. maj 2007 Mark Bielefeldt N -> Hehe. En børneHAVN ligefrem smiley

Ja, dumme spørgsmål kræver dumme svar. Og eftersom der er MANGE dumme spørgsmål på BG finder man også MANGE dumme svar.

• #19   7. maj 2007 Personligt synes jeg det er synd for jer...

Folk plejer da at få et svar når de opretter et spørgsmål i forum, det de ikke kan brug kan vel sorteres fra.

Forresten nogen der ved hvor min bil kan forsikres billigt, og evt. ET på min bil???

• #20   7. maj 2007 REPOST smiley

• #21   7. maj 2007 *bruge

• #22   7. maj 2007 Morten P: Tilslutter mig!

• #23   7. maj 2007 er træt af folk opretter de her emner?

De kommer sådan en gang om dagen, mon ikke du burde være rimlig logisk nu for admins at der altså skal ske noget, bedre ID kontrol før oprettelse, Bil som man selv ejer som minimun, sådan nogle ting.

• #24   7. maj 2007 for lige at komentere lidt på det indkomne.....

Team Kvong Racing... HØRT!

René Ø : der findes ikke dumme spørgsmål, KUN dumme svar.

Det handler i sidste ende blot om et enkelt ord, RESPEKT ( for det enkelte individ ) det burde vel ikke være så svært.

Man kunne som hovedregel kræve at man havde en bil på BG, det er vel i bund og grund derfor det er her.

Kommentér på:
Sprogbrug i forum.....

Annonce