{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Agata K
Agata K
Emner: 1 Svar: 3

Søger hjælp til historikken ang. min gamle bil {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

I januar 2019 blev min gamle bil afmeldt. Jeg skyldte stadigvæk Fiat Finans 24.000kr, og fik at vide de fik bilen tilbage. Efter 5 år har jeg taget kontakt til Fiat finans og fået bekræftet, at regningen blev betalt d.3/1-19, og bilen blev ikke taget. Jeg har fundet ud af, at bilen blev omregistreret d.12/4-19 uden jeg var part af det. Hvordan kan jeg finde ud af hvordan og hvem der solgte min bil? ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hjælp til historikken ang. min gamle bil
  • #1   6. nov Hvem har betalt?sikkert forhandler som fik bilen tilbage,og der efter solgt bilen igen.hvad betyder det for dig? Det var da godt at der var en der betalte din gæld og dermed kunne tjene en skilling på en gammel fiat.

• Agata K
    Agata K Tilmeldt:
    nov 2024

#2   6. nov Min Fiat var 50.000-55.000kr værd. Min far var i besiddelse af mit nøglekort/nemid dengang. Jeg har hørt han betalte regningen på 24.000, og solgte den videre. Men han har sagt noget helt andet.

• Agata K
    Agata K Tilmeldt:
    nov 2024

#4   6. nov Det jeg efterspørger er om der findes en mulighed for at finde ud af hvordan bilen blev solgt videre?

• #5   6. nov hæld vodka på ham til han snakker

• Sebastian C
    Sebastian C Tilmeldt:
    nov 2024

Svar: 1
    #6   6. nov Hej Agata.
    Mener ikke at det er muligt at finde den type oplysninger online. Umiddelbart er mit bedste bud at spørge der hvor du afleverede bilen, og tage den derfra. Mere kan du nok ikke gøre.
    Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvorfor du vil vide hvordan og hvorfor din bil blev solgt videre?

God aften.

• Agata K
    Agata K Tilmeldt:
    nov 2024

#7   6. nov Hej Sebastian
    Sidste år gik blev jeg bekendt med at min egen far har snydt og bedraget i 5 år. Nu har jeg igen igen taget ham i en løgn. Han afleverede bilen for mig, og den gang stillede jeg ingen spørgsmål. Jeg ved at han har solgt den til en forhandler el privat men kan ikke bevise det.

• #8   6. nov Så meld ham til politiet,de er de eneste der måske har en mulighed for at gå tilbage i tiden i dmr. Men hvad vil du have ud af det? Lev med det,du får nok ingen penge ud af det og du er gældfri på det punkt,kan du ikke stole på din far,skal du måske bruge din energi på noget andet.

Kommentér på:
Søger hjælp til historikken ang. min gamle bil

Annonce