{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Dine krav til at byde bil velkommen ?? {{forumTopicSubject}}

'BluezCat* - Du burde netop som bruger vide reglerne, og der står intet i reglerne om at de ikke hører til her, fra din holdning og til hvad admin har vedsat af regler skal man slet ikke domme, i som brugere kan dømme ud fra reglerne og ikke jeres egen meninger! Troede seriøst i mere aktive brugere havde en bedre interesse i at bilgalleri skule køre efter reglerne, men der tog jeg åbenbart fejl.

5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

Bilen skal være din egen.
Alle billeder af bilen skal være tydelige og af selve bilen
Bilen må ikke oprettes som salgsannonce
Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil du ejer.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.'

Nu fik jeg jo stukket den her i ansigtet, pga tidligere diskussion herinde, og vil jo ikke udstille nogen personer herinde, men bare bringe pisset lidt i kog hos vedkommende.

Når jeg læser ovenstående, så får jeg bl.a. det uidaf det, at vi ikke skal dømme, hvorvidt folk skal ind eller ej, bare de overholder ovenstående regler.

Og ud fra det der står, så skal vi byde en bil velkommen, når bare der er ét billed, hvadenten der er tekst eller ej.

Men hvor mange af jer herinde byder en bil velkommen, hvis der kun er ét billed ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dine krav til at byde bil velkommen ??
  • #1   9. maj 2007 min 5 billeder og godt med tekst så er jeg glad. og det skal selvfølgelig være gode billeder

• #2   9. maj 2007 Skal vi ha et tudeindlæg fra dig hver dag eller hva?

Hvad er nu problemet??!!

Undskyld min lige-frem-hed

• #4   9. maj 2007 Jeg gør ikke..

Jeg byder en bil velkommen hvis der min. 5 billeder, og hvis der kun er 5 billeder, så forventer jeg at der er en god tekst. Hvis der er en der har mange billeder men ingen tekst, så kommer personen ikk ind.

Det er lidt træls at der kommer så mange ind der hverken har billeder eller tekst..

• #5   9. maj 2007 Synes der er mange der fedter for vildt herinde, hvis det er en pige der stiller op.

Men jeg byder ikke noget velkommen, der har under 5 GODE billeder (billeder taget med en crappy mobi, et Aldi-kamera eller billleder der ikke dækker bilen helt duer IKKE), information om bilen skal også være i orden - og bilen skal være dansk.

• #6   9. maj 2007 Jeg har mine egne regler for hvem jeg lukker ind,

- hvis jeg har en grund til at være mistroisk om ejerskab er den afvist

- Hvis der er uklare billeder der ikke viser hele bilen, så afviser jeg

- Hvis brugeren brokker sig med en forkert attitude aviser jeg

- Det med markracere , er en holdningssag, hvor jeg nogle gange afviser, og andre gange ikke...

- Hvis der er en rigtig fed bil med mange billeder og ingen tekst (næsten) afviser jeg

- Min genrelle holdning er at hvis folk ikke tager sig sammen og tager sig tid til at oprette deres biler, så er de afvist

• #7   9. maj 2007 _- Dennis -
    Flet dog næbet, hvis ikke du fatter pointen i det jeg vil frem til, hvilket du tydeligvis ikke formår, udfra dit temmelig intetsigende indlæg.

• #8   9. maj 2007 Hvis billederne er GODE og viser BILEN fra sine bedste sider, gør det ingen forskel om der er 5 eller 15 billeder herfra.

Info skal være fyldestgørende og alle felter skal være ordentligt udfyldt.

Markracere eller biler som under-18 årige ejer, afviser jeg altid.

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #9   9. maj 2007 omvendt forstår jeg ikke hvordan der altid er folk som afviser, selvom det er 6-7 foto's og rimelig med tekst.

• #10   9. maj 2007 Min genrelle holdning er at hvis folk ikke tager sig sammen og tager sig tid til at oprette deres biler, så er de afvist.
    Så mange billeder og fyldestgørende tekst.

• #11   9. maj 2007 Det er brugerne som skaber forummet / galleriet - og derved deres/vores mening der tæller her.

Hvis man er tvunget til at stemme alt ind, er systemet lissom tåbeligt at have, og så må den tåbe der har lavet det, enten ændre reglerne eller fjerne det helt.

• #12   9. maj 2007 Snoopy, fordi der ikke er 15 billeder...

• #13   9. maj 2007 BluezCat *- Det er netop hvad dit indlæg er...det har været oppe 123 gange...

Men ja...

• Snoopy
    VIP

#14   9. maj 2007 det er vel ikke nødvendigt med 15 billeder, når kravet er 5

hvis i vil have kravet lavet så skriv evt til admin, folk udefra er jo somregel ikke klar i brugere vil se 15 billeder istedet for 5

kommer man som ny bruger, så gør man jo bare hvad der står man skal gøre

• #15   9. maj 2007 Nu må jeg vist hellere komme til her, <b>det indlæg er skevet af mig!</b> men det bliver jo taget ud af en længere diskution og viser jo slet ikke hva det er jeg vil frem til...

Folk herinde vil gerne være små politimænd som afviser bare fordi de kan og de mener at det er "deres" bilgalleri og deres regler. Sådan ligger landet nu bare ikke lige, vi har nogle regler og det klan godt være i som brugere har knapperne men derfor skal alle stadig følge reglerne...

• Snoopy
    VIP

#16   9. maj 2007 my point exactly smiley

• #17   9. maj 2007 Udfra mit forumindlæg, så kanjeg hurtig drage disse konklussioner :

Vores holdninger har INTET at sige, når bare reglerne overholdes.

Hvadenten der er tekst eller ej, skal den bydes velkommen.

Er der kun ét billed, så skal den bydes velkommen.

Om det er en en knægt på 14, der har overtaget en markræser, så skal den bydes ind.

Hvis vi virkelig ikke har en kæft andet at sige, udover at byde velkommen, pga ovenstående, og ikke have vores egne holdninger, så er det her sted da vitterlig ved at hænge mig temmelig langt ud af halsen.

• #18   9. maj 2007 Who Am I ?
    Hvis ikke det er vores galleri, hvem tilhører det så ??

Og hvis vi ikke har noget at sige herinde som brugere, tror du så der er nogen der vil oprette sig på et <b>TOMT</b> galleri ??

• #19   9. maj 2007 BluezCat * - >DU er da mega god kun til at drage den forståelse af tingene som kan vendes til noget negativt, hvorfor tror du deres står med " ? Netop fordi det er en politimands tankegang nogle brugere har...

Galleriet tilhører ejerne, vi andre brugere er her for at skabe en god oplevelse hinanden i mellem og vise vores biler frem, vi er her ikke for at skabe et demokrati med fælles bål og rundesang!

Det her minder mere og mere, om en lovløs stat hvor folk bare gør som det passer dem og mener systemet kun er til for deres besyv og fornøjelse!

Det hedder fælleskab og praktiserer også ude i verden, så vær med på moden i stedet for altid at stritte i mod, der er plads til alle, det er det kvinderne kæmpede for! LIGESTILLING og VÆRDIGHED!

• #20   9. maj 2007 Så blev folk sq´ stille, der er for mange herinde der er konfliktsky, såsnart det er imod BilGalleri...

• #21   9. maj 2007 Bluezcat* du bruger seriøst alt for meget tid herinde... smiley
    Lad dog folk gøre som de vil, og lad Admins styre foretaget mand!

• Snoopy
    VIP

#22   9. maj 2007 hvaaa blue, du blev da også ret stille nu ? ^^

• #23   9. maj 2007 Who Am I ?
    Du kan blæse nok så meget i dit lille horn, sagen er bare den, at du kan ikke modsige mig i mine påstande, da det er et faktum, ud fra jeres regler.

Hvis ikke folk herinde selv skal have lov at have deres meninger om, hvorvidt de mener en bil er velkommen, udfra nogle, hvad jeg kan læse mig frem til, temmelig simple krav, hvor er vi så henne ??

Jeg er, som du sikkert har opfattet, ikke en person der vil have mine holdninger dikteret, da jeg absolut ikke bryder mig om den slags måde at køre tingene på.

• #24   9. maj 2007 BluezCat * - Så må du da have det meget svært ved at være til, der er regler alle steder, i super markedet, på vejen, i luften ja selv derhjemme i sengen er der sjovt nok regler.

Og om jeg blæser i et horn eller ej, er da så sagen uvedkommende som overhovedet muligt, der er nogle regler på siden som skal overholdes, længere er den skam ikke... Vis folk har gjort som der står så er de velkomne, færdig slut...

• #25   9. maj 2007 jeg kræver 5-6 gode billeder ..og ikke billeder der lige er blevet skudt fra en soveværelse af ....man skal vise at man elsker sin bil ....og masser af tekst

• #26   9. maj 2007 Who Am I ?
    Og hvis du så læser folks indlæg herinde, hvor mange herinde, kan du så se overholder <b>JERES</b> regler ??

Og der bliver hvér dag afvist biler, som efter jeres regler burde være kommet ind, hvorfor har I så ikke trådt til som hjælpeadmins, og påpeget det (ifølge jeres regler) som et problem ??

• #27   9. maj 2007 man kan jo evt. også bare stemme blankt, hvis man er tvivl om hvor man står...

på andre sider er det admin der bestemmer om man er godkendt, f.eks. på hotpeople.dk

så vi har alligevel fået et okay ansvar, af webmasteren...at nogen så ikke forstår at bruge det, er så noget andet...ville personligt nok heller ikke byde en bil med et enkelt billede velkommen, da det så kan være et billede fra gaden af...og da det er et galleri stemmer jeg heller ikke uden forbehold en bil ind, hvis billederne er så ringe at man intet kan se...

men grundlaget for en større diskussion her er?

• #28   9. maj 2007 Who Am I ?
    Og mht hvorvidt jeg har det svært, så er det jo sådan, at der er nogle regler/love der er mere rimelige end andres, hvis du forstår sådan en lille en...

• #29   9. maj 2007 Skal til frokost, men vender (selvfølgelig) tilbage.

• #30   9. maj 2007 BluezCat * - Og hvem siger vi ikke har påpeget det? Men hallo, der er 63000 brugere herinde hovedsagen over 18 år som burde være så moden og voksne de kan styre det at kende forskel på 2 knapper, men åbenbart ikke... Utroligt at man herinde, ikke formår at bare have en smule respekt og pli overfor sine medmennesker...

• #31   9. maj 2007 Så må jeg også hellere koncenterer mig om undervisningen... hyggehejsa...

• #32   9. maj 2007 Thrash or die \m/ .

Det med soveværelset synes jeg ellers kunne være et godt tiltag =o)

Men ellers så syns jeg lige vi skal tage den lidt med ro angående ansøgninger om medlemskab, det er jo ikke Beautifulpeople i skal stemme folk ind på, men for deres interesse for biler.....

Det er bare ikke ALLE der brænder lige meget for det, men måske kan bruge BG som en hjælp til nogle spørgsmål eller måske dele til bilen...?

Kommentér på:
Dine krav til at byde bil velkommen ??

Annonce