{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Supra import !! {{forumTopicSubject}}

Hey BG !!

Okay går lidt med nogle tanker i hovedet om at hente en Supra fra udlandet !!

Ska være den model der er fra 93 og frem !!

Overvejer at hente den over i england !!
Hva gør man med at den er højre styret hvis man nu henter den i england ?
Nogle der har erfaring med at hente og kan fortælle en lille historie med hvordan de gjorde og priser osv !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Supra import !!
  • #1   10. maj 2007 www.japanerimport.dk
    de kan nok hjælpe

• #2   10. maj 2007 Ja har siddet og kigget lidt derinde..

Men vil godt hører hva folk siger først før jeg tager skridet videre smiley

• #3   10. maj 2007 heeh jeg ringede til forsikrings selskaber i går for overvejer det samme jeg sku ringe igen når jeg var fyldt 30 år før de gad snakke om pris og det må de bare ikk sige

• #4   10. maj 2007 Tror ikk det er umuligt..!!

Når jeg har haft en Celica 2.0 GTI Turbo med 335 hk tror jeg ikk det er umuligt at få en supra smiley

Håber jeg ikk hehe !!

Men ja regner med at ringe til dem idag og hører dem ad !!

• #5   10. maj 2007 okay det så rigtigt nok men supra er lidt mere højrisiko smiley men tøt slet ikk tænke på pris når man er 20 hehe men de koster godt de supra når man tænker på alder de holder prisen godt men det jo også en dejlig bil

• Robin T
    Robin T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #6   10. maj 2007 Der er ikke noget i vejen for at indregistrere en højrestyret bil i DK, største problem er nok når du vil overhale (hvilket du nok ofte vil komme til i en supra)
    Men der findes forskellige løsninger på det problem, eks er der nogle der monterer et lille kamera i venstre side af kofangeren.
    Prøv evt en tur i en af supraimports højrestyrede biler

• #7   10. maj 2007 ja eller find den i euro model med rattet i den rigtigt side de er der også bare svære og finde men snak me japaner import ved en af dem har den i venstre styret

• #8   10. maj 2007 Bg's Fuckhovede [Kolding] ! - tror alligevel du skal undersøge det, jeg er 24 og skal give 20 kg i forsikring..! så du burde lige tjekke det!

• #9   10. maj 2007 Du kan på ingen måde sammenligne forsikringen af en celica og en supra, og forsikringselskabet vidste garanteret heller ikke hvor mange hk den havde...

• #10   10. maj 2007 Har en ven som har en højrestyret mercer smiley

Og i den har vi monteret et kamera, lig under tågelygten i venstre side - og den bliver så aktiveret når man blinker til venstre - også kan man trække forsigtigt ud, og tage et kig på skærmen om der mon er fri bane smiley

Min ven siger det lige kræver lidt tilvending, men han vendte sig meget hurtigt til det smiley

• #11   10. maj 2007 Altså celicaen var regget med 250 hk.. Og sku gi 12 kg for den.. Og højre styret.. Når englændere kan, kan jeg sku også haha..

Men tak for lidt mere info.. Vil kontakte søren fra supraimport.dk og spørge ham smiley

Kommentér på:
Supra import !!

Annonce