{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie pind og orange olie pind
  • #1   15. nov Du skal købe den med samme farve

Hvad forskellen er ved jeg ikke
    Men der er forskel.

På arbejde har vi lige skiftet motor i en Citroen C4.
    Vi købte den nye motor gennem en anden mekaniker, som udelukkende arbejde i biler da PSA gruppen

Han sagde det var vigtigt at få en med samme farve, da der er forskel

Men fik aldrig at vide hvad forskellen er

Mit gæt er at der er forskel på hvikle og hvor mange sensor Motown er udstyret med

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   15. nov Gul oliepind: Denne farve indikerer normalt en standard oliepind, der bruges til manuelt at kontrollere oliestanden. Den gule farve er valgt for at være let synlig og gør det nemt at se, når du trækker oliepinden ud for at kontrollere niveauet.

Orange kan også bruges som en farvekode, men kan nogle gange ses på modeller med specifikke motorer eller oliespecifikationer. Hos nogle mærker kan orange oliepinde indikere en oliestandsmåler, der er mere følsom overfor niveauer og derfor kræver mere specifik olie (men dette er sjældent).

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

Følgere: 130 Emner: 5 Svar: 27
    #4   15. nov Min kom fra orange olie pind til gul.
    Men motor koden er ens

Men nu mælder den fejl p0191 og vi har skiftet tryksensor, højtryks pumpe, dyser og dysebro men fejlen er der igen.

Forstår ikke hvad fejlen ellers kan være der var ikke den fejl på min gamle motor.

• #5   16. nov Der er stor forskel på hvor lang tid det tager at skifte tandrem på de 1,2 puretech afhængig af hvilken variant det er
    Jeg kender ikke forskellen på dem, men man kan se det på motorcoveret når de er komplette

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

Følgere: 130 Emner: 5 Svar: 27
    #6   16. nov Melder

Kommentér på:
Olie pind og orange olie pind

Annonce