{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
61 visninger | Oprettet:

Nicolai T
Nicolai T
Emner: 1

Centerhul i fælge er for lille. {{forumTopicSubject}}

Hej til jer alle. Jeg er en ung gut der har været i gang med at købe fælge + vinterdæk til min første bil og håbede at få det hele monteret denne weekend. Det viste sig så at mine alufælge havde rette mål på alt undtagen Nav, så Centerhullet er for lille.

Er der nogen i Aarhus eller omegn der kan udvide centerhullet til at passe til Nav 65.1?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centerhul i fælge er for lille.
  • #1   2 timer siden Nu er jeg ikke prof i fælge, men som mangeårig mekaniker ville jeg være betænkelig ved at fjerne materiale fra det bærende punkt i en fælg. Det kan også være at det ikke er et problem, men synes dog man skal have det i tankerne. Fælgen er jo produceret til at kunne bære et vist antal kg i både vertikal og aksial længde.
    Personlig ville jeg sælge fælgene og købe nogle der passer til din model.

• #2   2 timer siden Nemme og billige at finde fælg der passer på

• #3   1 time siden Det er muligt at gøre, men du skal have pillet dæk af før nogen overhovedet vil overveje at smide dem i maskinen..
    og omkostningerne er mere end muligt højere end hvad nye fælge vil koste, medmindre de nye er helt nye og af anerkendt mærke.. Er det brugte, så sælg dem igen, og find nogen andre

• #4   45 minutter siden Er du 100 % sikker på at der ikke sidder centrerings-ringe i fælgene ?

Det er ikke altid at disse er en farve så man straks kan se dem ....

Kommentér på:
Centerhul i fælge er for lille.

Annonce