{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Totalskadet, erstatningskrav (Del2) {{forumTopicSubject}}

Ja i kan læse det første indlæg der blev skrevet igår, omkring min nu sikkert total skadet tigra her.

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=216893

Var idag lige nede ved Opel for og se bilen i dagslys, og må indrømme at der kom lidt yderligere ting frem, som jeg lige har nogle spørgsmål til.

F.eks døren i højre side, den kan man faktisk ikk åbne, da døren går ind på forskærmen, endvidre så ku man godt se at linjerne omkring forskærmene slet slet ikk spillede.

Nu er det bare kan jeg ikk ligeså godt konstatere at korrossen foran er slået skæv ???

Og hvordan er det med og få en taksator ud til bilen og kigge på den, er det noget jeg selv skal sørge for og få ringet til mit forsikringsselskab om eller er det Opel som kan hjælpe mig med det ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalskadet, erstatningskrav (Del2)
  • #1   12. maj 2007 Jeg har fået taget billeder af skaden, og de kommer ind i løbet af dagen så i kan se det triste syn...

• #2   12. maj 2007 fandme trist at høre Kim at opel´en er smadret !! smiley

• #3   12. maj 2007 hvorfor spørger du ikke bare nede ved opel.. de ved sku da hvordan det forgår.. det er ikke sikkert at der skal en taksator på, nu om dage bruger man fototaksering, så det er kun stik prøver som der kommer taksator på..!! men snak med værkstedet hvor din bil holder..!!

• #4   12. maj 2007 Allan---> 206 GTI: Tak medlidenheden, mester...

Lille Løve: Ja det var oz det jeg gik udfra, for helved aj hvor jeg bare føler mig dum, og nu skal jeg stå og undvære bil i mega langtid sikkert, og jeg har altså lige 40 km på arbejde hverdag, hehe....

Men i bund og grund ja så er jeg jo selv skyld i det hele...

KenneD!!: Du har 100% ret, og det for jeg også gjort på mandag, grunden til jeg spørger så meget til det herinde er først og fremmest fordi at jeg aldrig har været udsat for såen noget her før, ikk for og være negativ over dit svar overhovedet, håber jeg du forstår smiley

Kommentér på:
Totalskadet, erstatningskrav (Del2)

Annonce