Totalskadet, erstatningskrav (Del2) {{forumTopicSubject}}
Ja i kan læse det første indlæg der blev skrevet igår, omkring min nu sikkert total skadet tigra her.
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=216893
Var idag lige nede ved Opel for og se bilen i dagslys, og må indrømme at der kom lidt yderligere ting frem, som jeg lige har nogle spørgsmål til.
F.eks døren i højre side, den kan man faktisk ikk åbne, da døren går ind på forskærmen, endvidre så ku man godt se at linjerne omkring forskærmene slet slet ikk spillede.
Nu er det bare kan jeg ikk ligeså godt konstatere at korrossen foran er slået skæv ???
Og hvordan er det med og få en taksator ud til bilen og kigge på den, er det noget jeg selv skal sørge for og få ringet til mit forsikringsselskab om eller er det Opel som kan hjælpe mig med det ???
dec 2004
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 345 Svar: 479
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 1.883
jun 2003
Følger: 11 Følgere: 74 Biler: 20 Emner: 159 Svar: 1.733
dec 2004
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 345 Svar: 479
Lille Løve: Ja det var oz det jeg gik udfra, for helved aj hvor jeg bare føler mig dum, og nu skal jeg stå og undvære bil i mega langtid sikkert, og jeg har altså lige 40 km på arbejde hverdag, hehe....
Men i bund og grund ja så er jeg jo selv skyld i det hele...
KenneD!!: Du har 100% ret, og det for jeg også gjort på mandag, grunden til jeg spørger så meget til det herinde er først og fremmest fordi at jeg aldrig har været udsat for såen noget her før, ikk for og være negativ over dit svar overhovedet, håber jeg du forstår
Totalskadet, erstatningskrav (Del2)