{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

arhhhhhhh fucking spassssssser!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allle..

Jeg e rlige kommet hjem fra en fest. er fandme stiv, og er fgandme sur. Nu for i lige hele historien...
Jeg købte min bil for 12 dage siden.. Og egeren af den før skrtev igår at jeg skulle afmelde pladerne da jeg ikkk har fået den synet endnu, pga at han har solgt mig en bil med defekt katalysator... Så den tager lige et stykke tid om at komme hjem. Efter loven har jeg 3 uger til at omreg bilen i... Men spaden bliver jo ved med at skrive at jeg skal skynde mig ellers koimmer han og tager pladerne på den....

tro det eller ej.. Dewn fucking nar har været og hentet pladerne på MIN bil mens jeg var i byen..Hva helved bilder han sig ind. Jeg har fucking smadret min hånd ind i alt hva jeg kunne finde i min indkørsel.. Jeg er så suuuuuuuur lige nu.. er ved at kåge fuldstændig over... Hvis bar ejeg kunne få fingerne i ham mannnnnnnn....

Nå vbillle bare lige høre jeres mening... ??????

Jeg vil sove nu, ender med jeg smadere det hele på mit værelse, Foresten.. jeg købtye bilen i odense, og jeg bor selv i Esbjerhg.. Den nørd har kørt s¨å fucking langt bare for det.. Fandme heldig for ham jeg ikk var hjemme. NU ka njeg heller ikk komme på arbejde Mandag tirsdag onsdag.. Og gad vide om jeg heller ikk kunne resten af ugen..

Sov godt ......

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiickkkkkkkkkkkkkkkkk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arhhhhhhh fucking spassssssser!!!
  • #1   12. sep 2004 du ved vel hvor han bor....

• #2   12. sep 2004 Nej.. Jeg gør ej... Eller jo.. Men ingen af tingen er fucking sande.. Hans nummer virker ikke. Han har lige slettet bilen fra bilbasen... Hva helved skal jeg gøre??????????

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 307
    #3   12. sep 2004 Jeg ville sq også melde ham for tyveri, sådan en skal bare ned med nakken.

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Svar: 6
    #4   12. sep 2004 tjaa..

Gør tingene klart for ham..

Hvis du altså kan komme i kontakt med ham?!

• #5   12. sep 2004 den købs seddel i har lavet, der står hans adresse vel også på og dfu har vel også været hjemme ved ham da du sku se bilen inden du købte den??
    ellers kan du også gå til politiet med det, og gå adressen til ham, hvis du kan huske nummerpladen...
    få ham NAKKET

• #6   12. sep 2004 Har du noget bevis for at det er ham der har taget din nr. plader? Ellers så får du sku nok et problem med at bevise det for nogen!!!!

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

#7   12. sep 2004 Tjae, det er da lidt et pudsigt sammentræf er der er en der render rundt og nakker nummerplader - og at ham gutten så også lige har truet nick med at hente pladerne.

Hvis ikke loven vil tage hånd om det, mon så ikke at bilke stadigvæk har alubats på tilbud?

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

#8   12. sep 2004 Hov, bilka (Der mangler en "rediger indlæg" knap smiley

• #9   12. sep 2004 ja selvfølgelig, men det er jo lidt svært at bevise, og vil ende med at blive påstand mod påstand, hvis der ikke er nogen beviser for det, sådan er loven jo desværre!

Nej han kan ikke afmelde den uden reg.attesten. Da de stempler bagpå den, at bilen er afmeldt. Men han kan jo bestille en ny hvis han vil betale for den, hvis de slår den op og ser at han står som ejer af bilen og han kan vise gyldige legitimation!

• #10   12. sep 2004 kan du huske nummeret kan du da altid finde ham da bilen jo står i hans navn endnu

• #11   12. sep 2004 Hans nummer må vel stå inde under dine indgående samtaler... find ud af hvem han er , og meld ham for tyveri. du har jo, som du selv skriver, et par uger til at få den gjort klar...

• #12   12. sep 2004 Da jeg købte min, havde jeg 2 uger, til det... Efter de to uger, gælder sælgers forsikring ikke mere, så hvis køber ik har omregistreret, og fundet en forsikring inden, blir pladerne indraget... Jeg skulle underskrive et stykke forsikringspapir, hvor der stod, at det var min, som skulle betale selvrisikoen, hvis jeg kørte galt, inden for de 2 uger.

• #13   12. sep 2004 Jeg har før afmeldt nummerplader uden hverken at have reg attest eller noget andet med...

• #14   12. sep 2004 Se §20 http://www.retsinfo.dk/_GETDOC_/ACCN/B20000135005-REGL
    3 uger, med mindre køber og sælger aftaler andet... så kommer vi over i aftaleloven...

• #15   12. sep 2004 Hej.. Er lige stået op, har en masse ting jeg skal ha ordnet idag, men som jeg jo ikk kan pga den lamme jomfru der....

Det er rigtig man har 3 uger til det... Bilen jeg købte tilhøre ikk ham som har nakket mine plader.. Fordi han købte den af en og solgte den videre indenfor 5 dage... Men jeg har reg att, sååå...

Vi har lavet sådan en seddel sammen hvor hans navn osv står på.. Jeg ved ikk hvor han bor da vi mødes et andet sted! Men den spasser tager jo ikk sin telefon eller noget som helst..Jeg har meldt ham til politiet nu, og de vil opsøge ham.... Sååå nu må vi se hva der sker... Det skulle bare ikk undre om han ikk har fået en til det her fra esbjerg som han måske lige kendte...!!!

Håber du kigger med her så du kan se hvor stor en nar du er.. Kom med de plader nu!!!!!!!!!!!!

• #16   12. sep 2004 Du ved godt der er noget rigtig lort. Du skal have fat på ham mester! Du kan jo ikke engang få andre plader på bilen nu, da de vil have de gamle først!

mvh Raouf A.

• #17   12. sep 2004 Ja det ved jeg goddt.... Og det er noget rigtig lort...!!!

Hva helved skal han med de plader man??? Giver bare ingen mening man...!

• #18   12. sep 2004 HVa blir det næste man??? SKal jeg købte komplet nyt låsesæt til bilen også, fordi jeg har på fornemmelsen at han har et ekstra sæt nøgler...

NAAAAAARRRRRRR

• #19   12. sep 2004 Nick B, hvis du skal betale for at få nye plader på, så ka du kræve erstatning af sælgeren, hvis altså du kan bevise, at det var ham, som tog pladerne...

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

#20   12. sep 2004 Det retfærdiggøre ikke at brude loven.

• #21   12. sep 2004 ja han har lige købt bilen bare for at smadre den

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

#22   13. sep 2004 Det er stadig imod loven, han skal stadig straffes (hvis det er ham), og så skulle han have nogle bank (-||-).

• #23   13. sep 2004 Hej Nick
    På den købsseddel som I begge to forhåbentlig har skrevet under på, står det noget hvornår bilen skal omregistreres? Hvis I ikke har aftalt noget andet I købskontrakten, så har du 3 uger. Men hvis det står en dato i købskontrakten som i har aftalt og skrevet under, og du har ikke overholdt den, så har han ret til at tage plader fra bilen.
    Det kan godt være at det er tidligere ejer, og ikke ham som du har købt bilen af som har nakket dine plader. Han blev måske træt af at man kører i hans navn, og han betaler for det.
    En af gode ting som man skal gøre ved bilkøb er at få det hele på skrift.

Kommentér på:
arhhhhhhh fucking spassssssser!!!

Annonce