{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Sjov bil til 25-30 ish {{forumTopicSubject}}

Hejsa, ville høre om jeres input på en bil til 25-30(i behøver ikke tænke forsikring osv ind), som er sjov at køre, men samtidig har en eller anden form for pålidelighed ("sjovheden" kommer altså først)

"Sjov at køre" skal jeg nok lige definere, det er lettest at gøre med et eksempel: Jeg har kørt i en makkers 1 gen saab 9-3 altså 1.8 t, og den var fkn fed at gøre i, turboen kunne mærkes virkelig fedt, den var grineren i svingene, man kunne mærke bilen hvis det giver mening, samtidig med det synes jeg den var charmende at kigge på.
Det har altså fået mig til at tænke på biler som, ja enten 1. eller 2. gen saab 9-3, honda civic eg eller ek, honda accord, golf iv gti, e36 e39 e46, alfa 159.
Indtil videre er jeg mest på 1.gen saaben, da jeg har kørt den, derudover elsker jeg også dens udseende(er meget til sedaner). Er også meget på civic eg/ek da jeg ud fra mit research kom frem til at de også var sjove at gøre i. smiley

Ville høre om i derude havde nogle inputs, til hvad i ville vælge, hvis i var i mine sko smiley Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov bil til 25-30 ish
  • #1   19. dec Med lidt held kan du finde en 325i E46 til de penge. Nok ikke uden kantrust, men med motor intakt.

• #2   19. dec Jeg ville vælge en micro-bil og en god gevindundervogn og gode dæk.

Så har du en gokart uden lige.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #3   19. dec Det burde være til at finde mini biler fra 00érne som havde en lille 150hk turbo motor smiley
    Jeg har haft et par stykker af dem, mangler sådan set kun minien, og det har alle været sjove biler på hver deres måde.
    Jeg har også haft 1. gen og 2. gen 9-3.. Det er lidt mere en flyder med fart end gokart.. Men det kommer virkelig an på hvad du finder sjovt..
    E36/E46 med 2,5 motor er også ganske sjove, men de begynder lettere at vise alderen med deres rust, og nok efterhånden svært at finde en i fornuftig stand til de penge, men de er sjove på en anden måde end forhjulstrukne biler!

E39 og accord er tunge slæder, og det er mere cruise end "sjov"
    EK eller EG finder du ikke til de penge med en sjov motor. Du kan finde med 75/90 motoren, og den er ikke sjov.

• #4   20. dec Ville nok gå med Saab eller volvo med turbo. Eller noget VAG med turbo.
    Bmw er fine nok de gøre fint men mangler lidt power

• #5   i går kl. 13:11 Tak for alle svarene, kæmpe hjælp. Det bliver taget med i overvejelserne

Kommentér på:
Sjov bil til 25-30 ish

Annonce