{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Kan folk ikke læse!!! {{forumTopicSubject}}

Det er utroligt... nu har jeg siddet online på siden i halvanden time. Der er mindst 6-7 forskellige som har prøvet at oprette deres bil... nogen som salgsannonce, og andre "smugler" lige et billede ind af en båd som de har til salg. Og det samme med at folk sætter måske kun 1 billede på, og en helt andens bil på
Er det muligt at det måske kunne gøres mere tydeligt!!!! ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan folk ikke læse!!!
  • #1   13. sep 2004 Jeg tror det eneste man kan gøre, er at lade være med at irritere sig over det...

• #2   13. sep 2004 man kan lige så godt være ligeglad, hvis man endelig vil gøre noget ved det så bare giv bilerne/bådene og hvad der ellers må komme ind, afvise point og evt. et 1 tal når den er inde... Så kommer en fed bil som faktisk slet ikke høre til her inde til at få en bund plads i feltet smiley Det hjælper jo ikke med et utal af indlæg omkring hvilke biler der er fake og salgsannoncer osv. man kommer det jo ikke til livs alligevel!

• #3   13. sep 2004 He he... fikse bemærkninger... nej, men det kunne være at administrateren læste det..... Men selvom man nu afviser bilen, så er der mange andre som ikke har gennemskuet det, og byder den velkommen alligevel... det kan irritere mig!! smiley

• #4   13. sep 2004 Ja desværre, er da også selv kommet til at byde nogen velkommen et par gange, selv om de heldigvis er kommet ud igen... Nogle gange er de sq rimeligt overbevisende, ind til der er nogen som finder link til de sider hvor billederne er taget fra... Men vi lader sq bare dem have deres kedelige liv uden biler..... losers kalder vi dem her i byen!!! hehe eller småbørn

Kommentér på:
Kan folk ikke læse!!!

Annonce