{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opgave
  • #1   18. maj 2007 årsdag? Med hvem?

Anyway, tuner og styler fordi man kan...

• #2   18. maj 2007 OG for at skille sig ud fra mængden!
    Ligesom de andre smiley

• #3   18. maj 2007
    hey prøv evt. at tage på nogle af sommerens mange bil træf, så tror jeg du vil finde en masse mennesker som kan give dig nogle gode svar på din opgave, samtig med at du selv oplever stemningen

• #4   18. maj 2007 Smølfen: Den var sgu go den der... ha ha...

OG for at skille sig ud fra mængden!
    Ligesom de andre smiley

• #5   18. maj 2007 fordi det ikke er sjovt at hver gang man ser en bil af samme mærke og model er magen til den man selv har.. det er sjovere at få bilen til at skille sig ud fra mængden smiley jeg vil sku gerne have et hav af forskellige biler.. men alle dem jeg sys der virkelig er fede har jeg sku ikk råd til.. ergo ombygger man sin bil for at skabe samme opmærksomhed som man gjorde ved f.eks at købe en bil til 5 gange så meget.. og desuden er det da sjovt at være kreativ og bruge sine fingre:)

• #6   18. maj 2007 Det er min hobby, og en hobby må godt koste penge.

Også selvom den koster MANGE penge!!!

Men hva' fa'n!!!! det gør frimærker jo også!

• #7   18. maj 2007 et eller andet skal man jo bruge penge på.. Styler min bil fordi jeg nyder at gå at nusse med det og planlægge det, og skal jo have en eller anden hobby og det blev så bilen.
    Det er da fedt at have et projekt som man kan gå at bygge på og så se hvordan det skidt for skidt tager form. Og som smølfen siger, er det da fed at have en bil som ikekl igner alle andres. Især når man har en golf 3 som mig, som der virkelig er mange af, så er det da fedt at style den, og så se at folk vender hovedet efter den, selvom det er en meget udbredt model..
    Det giver en eller anden selvtilfredsstillelse at se sit færdige projekt, at få ideer og føre dem ud i livet, at se andre vende sig efter resultatet af ens arbejde...
    Vi mennesker vil jo gerne bekræftes, enten på den ene eller den anden måde, og man bliver da bekræftet når man kan se at nogle rent faktisk kan li det man har lavet...

• #8   18. maj 2007 det er noget man har i blodet.. drenge og biler..

• #9   18. maj 2007 Jeg gør det nu mere af "personlige" årsager.

Styling er mest af hensyn til ren og skær magelighed ;o)

Tuning, hmmm mig, aldrig!!!

Kommentér på:
opgave

Annonce