{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Bøde for alt for brede dæk ?! {{forumTopicSubject}}

Ja.. er begyndt at samle min Cabriolet og troede at Karmann skørterne ville dække forhjulene som det midste med alle 4 stikker sku udenfor..

hvad er bøden egentlig ? uden over at man vel ender i synshallen..

har egentlig tüv på dem til min bil, men den kan jeg vel ik bruge til så meget?!

http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=85159

=)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde for alt for brede dæk ?!
  • #1   20. maj 2007 Er du gal de er brede:D Ved sgu ikk om det bare er en plov for alle 4 hjul eller 500 pr. stk. eller hvad. Smed lige en stemme til din fine cab også:)

• #2   20. maj 2007 mener det er 500kr pr hjul der er uden for.. + et nyt syn..

Find du hellere 4 hjul der passer til bilen.. Så er du også fri for den slider din fine nye lak af skærmene..
    Ellers et flot projekt..

• #3   20. maj 2007 nja... jeg kan godt li dem men hvis jeg får en bøde på 2k og et omsyn så ryger de nok igen hehe

• #4   20. maj 2007 tag et banklån.. så er du sikret;)
    det ser jo for fedt ud til den!!

• #5   20. maj 2007 er politimanden i dårligt humør så er det 500 pr. dæk/fælg der ikke er dækket af skærmkanten men er han i bedre humør så slipper du måske med 500 samlet.... men kan du ikke trække skærmkanten lidt længere ud og så lime den fast der.... er set på et par tyske G1 når de lige skal have et par 255 på en 10" fælg monteret.....:O)

• #6   20. maj 2007 jeg er nok for gammel.. for jeg fatter virkelig ikke meningen med de brede fælge og så smalle dæk...
    Det ser man sku aldrig på bilerne på racerbanerne så det må være fordi det kører dårligt...

• #7   20. maj 2007 Torben B..

det er jo bare for at kanten på fælget kommet frem.. its aaall about the looks smiley

tja.. tør ikke trække i de skærme pga de render hvor kromlisterne sidder.. de vil rykke sig plus at sideskørterne ikke vil passe med skærmforøger.. har tænkt over det man kan ikke helt få noget fornuftigt ud af det smiley

• #8   20. maj 2007 det passer ikke helt det i siger det koster 500 kr for alle 4 da det går under 1 lov overtrædelse... men du kan risiker at blive indkaldt til et syn, men det er ikke altid de gør det...

• #9   20. maj 2007 det er jo sådan set lige meget hva han gør, bare fordi at fælgen er inden for kanten gør ikke fælgende lovlig... vis sporvidden er overskredet med mere end 10 mm så er de ikke lovlig lige meget hva....

• #10   20. maj 2007 ja en lovovertrædelse pr hjul og derfor 500 pr. stk.... har en bekendt som fik lovens lange arm at føle på det punkt.....

• #11   20. maj 2007 allen s

hmm så er den ændret da, for sidst jeg blev stoppet kostede det 500 kr for alle da det gik under 1 lovovertrædelse...

• #12   20. maj 2007 Det kan godt være det er ulovligt, men hvor mange har hørt nogen få en bøde for det ?
    Altså stopper politiet folk kun pga det eller er det hvis man bliver taget for noget andet og så de ser det også at man bliver bon'et ?

• #13   20. maj 2007 er sikker på at det er 500 pr hjul.. Fik da synet min med for brede fælge foran, det var synsmanden ret ligeglad med, men det skal så også siges at de ikke overskrider det tilladte for min, med hensyn til omkreds og sporvidde... Men altså hvis du bliver stoppet og det er en muggen betjent så får du bøde for det og hvad de eller kan finde.. lygtehøjde osv...

Kommentér på:
Bøde for alt for brede dæk ?!

Annonce