{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

www.scootergalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Ja, som i nok ved er der jo kommet et scooter galleri, og der kan i jo lige se min scooter inde! Jeg har ikke rigtig været aktiv på bilgalleri siden starten af Maj, og det er fordi jeg nu mere hænger ud på scooter forumerne. Men jeg er bare lidt træt af det er så'n en dårlig tone inde på Scootergalleri, folk giver hinadens scooter dårlige karaktere! Bare som hævn! Men se lige min: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14 Og nej, helt lovlig er den ikke! ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  www.scootergalleri.dk
  • #1   24. jul 2003 JA, jeg fik 2 af en, fordi jeg havde givet hans 5, og skrevet hvad jeg synes der skulle laves ved den! Men han skrev ikke noget til mig! Og alle Honda SFX gav han 1 eller 2, fuck jeg er SUR på ham.. Men har nustillet min tæller, for har lige fået lidt gejl på min i dag :o) Hvad synes i ellers om min scooter, jeg skal MÅSKE i Vmax med den, men det er MEGET måske! Men jeg skal til DHS (Dk hurtigste scooter) med den, på Als her den 23 August.. GNÆK GNÆK!!!

• #2   25. jul 2003 Du skal da ikke glæde dig for meget med at være herinde........ For bare man stemmer på en bil efterhånden så tuder folk.... Har ikke selv været ude for det endnu... Jeg er begyndt kun at stemme på dem som jeg synes skal have en højere karakter (efter min menig ca. 7 og derefter) for så tuder folk sq ikke...... Sejt nok at der er noget der hedder DHS.... Har selv en gang haft scooter (Aprilia SR50), og den var Tornveds flotteste smiley (det var den altså)!!! I en naboby 20km væk var der folk som ville stjæle den, det siger bare at den var en smule pæn...... Desværre har jeg kun gamle billeder af den, men kan godt være jeg smider den ind!! Nu ejer jeg som bekendt en Civic 90', men der står skam en nyistandsat FLOT Puch Maxi i fars garage!!! Ja ja, kom ikke her!!!

MVH René

• #3   25. jul 2003 Hehe... Det sløve lort du kørte på Rene... Den kunne dårligt trække sig selv :O))

• michael g
    michael g Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 107
    #4   25. jul 2003 ha ha tjek i stedet

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=142

• #5   27. jul 2003 Den var sq da jævnt hurtig........ Men hvis der var noget den var, så var det fandme FLOT......
    Puchen er sløv...... hele 40km/t..... smiley

/René

• #6   8. aug 2003 TOTAL GRINER.......

• #7   8. aug 2003 Det er sku´da FOR morsomt....*GGGGGGG*

Kommentér på:
www.scootergalleri.dk

Annonce