{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

NAVI/DVD i en Grand Vitara {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en Suzuki Grand Vitara med alt i udstyr. Købte også det der Kenwood anlæg med NAVI/DVD/RADIO - men når jeg putter en DVD (film) i så skar der kun det at jeg kan høre noget i bagggrunden, men ikke se noget på skærmen - NAVI og RADIO funger efint (incl. musik på DVD). Mewn fil kan åbentbart ikke ses - ?????? Nogen her med gode ideer ?
Mogens

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAVI/DVD i en Grand Vitara
  • #1   7. jun 2007 den ledning til håndbremselyset hvad har du gjort med den.?

• #2   7. jun 2007 Øhhhh... håndbremselyset ? Der er monteret bakkamera også. Jeg har kun tommelfingre så det var forhandleren, der monterede det inden jeg fik bilen leveret, så måske de har lavet noget snavs. Jeg fik en historie om, at det var forbudt at se film , under kør´sel (fra førersædet). Men jeg er glad for at få nogen ideer, så jeg har noget at slå med - der er jo stadig laaaaaang garanti.
    Mogens

• #3   7. jun 2007 der er gerne et ledning på sådanne anlæg, der skal sluttes til håndbremselyset, så når man trækker håndbremsen, får det stel derfra, og man kan kun se dvd hvis denne ledning får stel, netop for man ikke kan se film under kørsel..

det løser man ved at sætte denne ledning dirkte til stelforbindelse.

bare et forslag, det kunne være det, da det er set før..

• #4   7. jun 2007 Skal omgående prøves - tak for en god idé

• #5   7. jun 2007 så lidt smiley

• #6   7. jun 2007 Du fik ret - skulle godt nok lige trykke på en knap, jeg ikke har trykket på før - og så kunne jeg ved bare et "lille klik" på håndbremsen få et billede på skærmen. Faktisk har jeg prøvet noget lignende i Florida i en Mustang - her kunne man også kun køre taget tilbage med håndbremsem trukket.
    Takker for løsningen smiley Har godt nok bikset lidt med det og var lige ved at råbe højt hos forhandlren.
    Hilsen fra Mogens

Kommentér på:
NAVI/DVD i en Grand Vitara

Annonce