{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

HVAD SKER DER FOR DE STRISSERE {{forumTopicSubject}}

Som jeg lige kører ud fra værkstedet og skal hjem for at hente de sidste stumper til at sætte plader på dyret.......SÅ STOPPER DE MIG SGU ..bare fordi min bil er federe end deres, og desuden lå pladerne fuldt synligt i ruderne...inden jeg så mig om sagde den ene idiot...her er en lille gave....fuck mand 5oo bønner for ikke at have plader på dyret...havde sgu da ikke tænkt mig at bore dem fast...jeg forklarede ham at de skulle sættes på med tape når jeg kom hjem...men akke nej ...fuck lort skod pisse lorteregler og love...hader politiet:-).... bare lige lidt damp jeg skulle af med...men den er sgu blevet fed...billeder kommer i weekenden..ps hvad betyder 500 bønner når man har brugt en lille milliard på resten af bilen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD SKER DER FOR DE STRISSERE
  • #1   23. sep 2004 Ikke for at trampe rundt i det, men de udfører jo bare deres arbejde. Og det var nok fordi der ikke var plader på bilen de stoppede dig. Ikke fordi de synes den er federe end deres egen smiley

    Det er vel en chance man vælger at tage, og så må man af med de ærgelige penge, hvis man bliver snuppet. Lidt ligesom at få en P-afgift. Penge ud af vinduet, men det var ikke P-vagtens skyld at jeg holdte på et gadehjørne smiley


  • #2   23. sep 2004 ja men helt ærligt...den gamle der sad i bilen ville kun give mig en advarsel...mens den unge sad og svedte mens ahn skrev min bøde...tror sgu han nød det.....

    men ja det er min egen skyld...dyre lærepenge:-(


  • #3   23. sep 2004 Vi ved jo alle at de ting vi laver kan få os stoppe, evt. få en bøde for det, blive indkaldt til syn osv... Jeg bliver tit stoppet i min bil hvis de ser mig i den - Ung fyr, Ny mercedes - det hænger ikke sammen.. Hellere ikke særlig mange der kører rundt i en...

    Er blevet stoppet fordi at jeg kører rundt med mit tågelys tændt.. det ser godt ud, det er en ting, den anden er at folk flytter sig hurtigere på motorvejen... skal man nok ikke sige til dem.

    Tag en som min far, kører i en E50k med fri udblæsning fra hans V8, han kørte foran en betejnt - bliver aldrig stoppet... Hvis jeg kører hans bil bliver jeg stoppet når de ser mig, no questions asked.

    Men igen, de gør jo bare deres arbejde - nu er det jo også et problem med nogle unge i nogle stylet, tunet biler som kører som sindsyg og skider på politiet - hvilket skaber problemer for os andre - fordi de går ud fra at vi er på samme måde... vi kan ikke hade dem for det, de bliver jo nød til at gå ud fra det - det sker jo sikkert tit for dem..

    Når jeg bliver stoppet tager jeg det altid roligt, snakker altid pænt til dem og smiler og griner - evt fyre nogle jokes af - hvilket får dem til at blive mere "venlige" - har sluppet for mange bøder på den måde... pga tågelyset for one.

    men sådan er det nu... bare ta' det roligt omkring det

    ps. er jo også ulovligt at kører uden nr plader.. svært at snakke sig ud af den.


  • #4   23. sep 2004 Holder også altid en venlig og "frisk" tone, det har sparet mig en del bøder! smiley

  • #5   23. sep 2004 det er IKKE ulovligt fra værksted til værksted....det står i loven,,,har undersøgt det...så er det så op ti den enkelte at bedømme om den er færdig eller ikke... men bortset fra det så snakkede jeg pænt og roligt..plus ham den gamle var vildt interesseret i bilen ...men det der var mest griner var at de ikke kunne se hvad det var for en bil..........de synes dog ikke det var sjovt da jeg sagde det var en lada...og om det kunne blive på beløbet da jeg stak mit dankort ud af vinduet...ha ha ..ham den gamle smilte.. men den unge paragraff rytter skumlede bare i overskægget......nå men hygge

  • #6   23. sep 2004 Heheh, somreglt er de unge på et totalt powertrip, hvilket er pænt provo.

  • #7   23. sep 2004 ja de er jo forskellige men de unge er sgu lidt sære...lidt ligesom nyudklæddede s´janter de er sgu også lidt syge i hovedet........men det er udelukket fordi den by jeg bor i er fyldt med brianner der giver den gas og ødelægger det for os andre der bare cruiser...det gør at polisen er ude efter alt der brummer lidt eller bare har et glimt af styling.....det skod....pis by

  • #8   23. sep 2004 Hvilken by er det?

  • #9   23. sep 2004 vordingborg...sydsjælland

  • #10   23. sep 2004 Ja øv øv øv... Verdenen er et ondt sted.. smiley
    Men glæder mig til at se de nye pics!!
    Og de ONDE fælge...
    (har dem selv på min G3)


  • #11   23. sep 2004 ATT Speedy..

    Jeg klagwer ikke....skal sgu nok betale...det var bare irriterende at jeg lige var ude og trille med den nye for første gang..,. og så er de der med det samme:-( det er et udtryk for min vrede at de kun stopper os der gejler for at finde en fejl fordi der ikke sker en skid i byen...så det går hårdt ud over de fede biler


  • #12   23. sep 2004 Hey Allan..
    Længe siden!
    Skidt med bøden, altid sure penge at skulle af med, uanset beløbet.
    Kan godt følge dig i det med de ældre og yngre betjente, kender den selv.
    Glæder mig til at se dytten, hvis chancen skulle være der.

    Og ja strisserne gør da bare deres arbejde, men engang imellem ville det ikke skade dem at være menneskelige. Det er de da for det meste, men det er bare ikke godt nok, de skal være de "bedre" mennesker, i det arbejde de nu har valgt. Siger ikke at opgaven er let.

    Har selv oplevet, at blive stoppet i såkaldt rutine kontrol, som nærmest endte med komplet eftersyn, bare for at af nogle altterlige udtaelser, da de ikke fandt noget.


Kommentér på:
HVAD SKER DER FOR DE STRISSERE

Annonce