{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

VW Mekaniker/hjælp søges!? VIGTIGT! {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg står og skal til Irak om 10 dage. Derfor er jeg meget afhængig af min bil, for at kunne komme rundt og sige farvel til familie, venner og ikke mindst se min kæreste.

Problemet er min motor. I løbet af den sidste uge, har der været lidt besvær med, at starte den. Når jeg starter den om morgenen løber den hurtigt op på omkring 1500 omdrejninger og så går den ud. Prøver jeg så, at starte den bagefter, er der 99% chance for, at den bare står og lyder som om noget snurre rundt.. engang imellem får den fat og prøver, at starte.. men forgæves.

Via telefon prøvede jeg i dag, med et familiemedlem, at finde ud af, hvad der var galt. Vi tjekkede oliestand, den var lav, men rørte minimumsmærket. Der blev fyldt yderligere en liter på. Vi tjekkede vandstanden, den var ok. Så prøvede vi at give startet lidt motivationsslag, det hjalp ikke. Så prøvede vi at pille strømstikket til kaburatoren fra og dernæst starte bilen.. så var det som om, at den fik mere "fat i motoren". Vi prøvede så, at sætte stikket på igen og starte. Med det samme gik den i gang, langt op i omdrejninger og til vores store ærgelse røg al olien ud af motoren. Det ser ud til, at være ud af den nedre del. Bundproppen sidder stadig i karet.

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt? nogen som evt kan hjælpe med, at få det lavet mandag eller sådan, hvis jeg skaffer delene? Jeg vil gladeligt betale en god mønt for hjælpen, også gerne godtgøre eventuel kørsel.. Det er bare meget vigtigt for mig, at få det lavet, så jeg kan få "på gensyns-ugen" til, at hænge sammen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Mekaniker/hjælp søges!? VIGTIGT!
Kommentér på:
VW Mekaniker/hjælp søges!? VIGTIGT!

Annonce