{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

merete j
merete j
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

nye fælge malet med sprittus;-( {{forumTopicSubject}}

Ja så fik jeg mine fælge efter at have ventet 8 uger. da min kammi så skal sætte dem på, ser han at de er malet flere steder med de vi synes lignede en sprittus. Over 40 steder fordelt på 2 af fælgene hvoraf de fleste sad på ydresiden de 2 andre fælge har også ridser dog "kun" på indersiden. må indrømme at jeg intet så da jeg hentede dem men da de kom ud i solen og skulle på kunne det bare tydligt ses at den matte tus lyste igemmen. Nu er det sådan at mine fælge er special boret så at de kan passe på min Nissan og er sikker på ridserne stammer der fra, ikke nok med det fik jeg af vide at det ikke var sikkert at boldtene der følger med ville passe på bilen da de normalt bruges til ikke special boret fælge og ganske rigtigt de gjorde de ikke:-( så jeg skal vente 2 til 3 uger på at få de rigtige boldte også. og nu kan jeg så komme ned og få alle fælgene retur også og hvor lang tid går der så inden jeg for nogle nogle nye endnu 8 uger?? Nå skulle bare lige af med min vrede. er sku så skuffet lige nu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye fælge malet med sprittus;-(
Kommentér på:
nye fælge malet med sprittus;-(

Annonce