{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

BS +
BS +
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 68

Rover stumper (620ti) {{forumTopicSubject}}

Ja, så gjorde jeg det.... købte en rover 620 ti fra 97. Den står kanon flot - ingen rust, ingen mislyde 100% som ny.
Jeg fik en super tilbud, som jeg ikke kunne takke nej til smiley

Så til problemerne.... den fejler intet nu, men efter alt og dømme, så er det muligt, at den kommer til det. Rigtig mange herinde er skeptiske overfor Rover, specielt 620 tiéren.
Jeg forstår det nu ikke helt, for hvis man spørger FDM så er der ikke mere ballade med dem, end alle andre biler
.
Den jeg har investeret i er bestemt ikke blevet kørt hårdt. Den er blevet kørt af en kvinde på omkring 55 år, og har ikke fået tæsk. Den har dog aligevel fået skiftet gearkasse og kobling for et år siden.

Men det jeg tænker på er, bare for at være lidt på forkant smiley
Hvor får man billige stumper til en sådan vogn, og hvad hedder brugtpriserne på motor, gearkasse og turbo... ca?
Håber aldrig det bliver aktuelt, men det koster jo ikke noget at være forberedt smiley

Tak
Benjamin - helt ny i dette forum smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rover stumper (620ti)
  • #1   10. jun 2007 Tak for det, jeg er sgu lidt spændt på den.... kunne jo være super, hvis der var en herinde, som havde kontakter til lidt billige dele smiley
    Som sagt står den super flot, og jeg fik den for 25 k. Det var en bekendt, som lige havde købt en helt ny BMW, så hun skulle egentlig bare have den ud af garagen. - men til den pris kunne jeg ikke sige nej. Har en BMW 320 e-36 i forvejen smiley

Benjamin, og tak smiley

• #2   10. jun 2007 Hey !

Autobremsen kan skaffe mange dele til den.....

Jeg har købt en del der, ellers så tjek www.moto-build.com

Men det er mest gejl ..

Kommentér på:
Rover stumper (620ti)

Annonce