{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

3 x politi på 40 min. !!! {{forumTopicSubject}}

Så skete det.

Jeg blev stoppet af en racia mod spritbillister, og fik så lige en bøde på 1000 kr (pga brede dæk, og forskellige dæk bagpå)
plus indkaldelse til syn:!!!!

30 min senere møder jeg en blitzvogn som ikke blitser mig, men tilkalder nærmeste patruljebil, så 1 min senere er jeg stoppet af en ny patrujlebil, men snakker dog den "flinke" bejtent af med, at jeg jo lige har fået bøde, så det ville da være synd at fortsætte dette galskab smiley

Men en ting jeg faldt over, var at de unge betjente var rolige og mere snakkelige, de gamle sure mænd i uniform derimod, de var sure som ind i helvede, mon der ligger lidt misundelse på os unge og vores muligheder kontra deres.

Johnny

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 x politi på 40 min. !!!
  • #2   14. jun 2007 Nedren..De er sure på grund af at den gang de var unge havde de ikke en skid selv.eller får de ikke noget af fruen der hjemme..hehe

• #3   14. jun 2007 Kan godt ske der ligger noget, ellers også ved de af erfaring at du bare laver bilen så den kan synes også tilbage til ulovlig stand igen...

• #4   14. jun 2007 3 gfang? jeg kan kun høre direkte snak 2 gange smiley men trist any way

• #5   14. jun 2007 Enig. Sådan er min generelle opfattelse også. Også selom det ikke har noget med biler at gøre. Så man håber bare det er din flinke der får sagen. Men jeg har nu prøvet et par gange hvor man godt kan mærke at det var en ny-udklækket fra politiskolen, hvor de var meget oppe på mærkerne og lagde mærke til ting, hvor den gamle bare sagde ja ja og rystede lidt på hovedet af det.

• #7   14. jun 2007 Ja de forskellige dæk bagpå er du jo selv udenom... Det er bare ulovligt generelt...

Men skidt med resten!

• #8   14. jun 2007 Tja, du vidste vel du gjort noget ulovligt og så fik du en bøde for det. Du slap anden gang, så du har vel ikke så meget at bitche over smiley

Og husk nu på at når man bliver stoppet (især når man ved man får en bøde) så går man ikke ligefrem ind til en samtale med en politibetjent med den mest positive stemning og det bliver din oplevelse jo farvet af. Du har haft en røv oplevelse så selvfølgelig får historien en negativ drejning. Og de unge betjente der stoppede dig anden gang giver en positiv dejning fordi du slap for en bøde.

Så jeg tror ikke det her noget med misundelse at gøre, men mere med hvordan du oplever situationen.

• #9   14. jun 2007 Kan godt forstå du finder det ærgeligt, men på den anden side så har du jo vidst at det var en ulovlig sammensætning.

Tror nu ikke de ældre er misundelige - det er nok nærmere manglende forståelse for at unge ikke kan holde sig inden for lovens rammer.
    Hvor mange af vores forældre har en gejlerslæde? Ikke ret mange. Og de fleste ryster nok også på hovedet over de penge vi propper i bilerne.

Da jeg blev stoppet for nogen tid siden var det en ældre motorcykelbetjent. Han var sgu flink nok, og var meget interesseret i bilen. Han skulle da lige høre den have lidt gas, og var helt vild med lyden (det var med min tidligere marea hlx).

Selvfølgelig er der nogle mavesure betjente ind i mellem.
    Der vil altid være gnavpotter, uanset hvilken arbejdsplads man tager.

• #10   14. jun 2007 Hehe, jeg blev engang stoppet med min kammerat i hans 66 Chevrolet Chevelle af to kvindelige betjente, udelukkende fordi de ville høre den 8-benede få lidt gas og spørge hvad han havde givet for den osv. De ville ikke engang se kørekort.

• #11   14. jun 2007 Nederen.. Føler med dig, men du vidste jo den var ulovlig.. Men det er sgu surt alligevell.. Har selv prøvet et lignende tilfælde..

Lars Vadim; Jeg har prøvet noget lignende. Blev stoppet i en lastbil i sverige, fordi den svenske betjent ville høre v8eren, som self. var uden lydpotte.. Man oplever nogle underlige ting engang imellem..

• #12   14. jun 2007 Jeg har så kun en negativ oplevelse med politiet og jeg er da blevet stoppet en 10 gange efterhånden.

En gammel nar som var pisse hidsig og han mente at jeg skulle være GLAD for kun at få en bøde på 500kr, for han kunne give mig en på 1000 og indkalde mig til syn "synes du det ville være sjov?", gamle narrøv.

Til gengæld alle de andre gange har betjentene været super flinke, udvist respekt og har kunne tage lidt gas smiley

Min oplevelse af politiet er at de nu er fine nok.

Bøden er du jo selv ude om - du har jo vidst at den var gal...

• #13   14. jun 2007 Jeg syntes nu ikke det var en dårlig oplevelse, blot en lidt dyr en..... smiley

Det som irreterede mig var den 30-35 årige betjent som ikke selv kunne klare opgaven, han måtte lige tilkalde sine 3-4 andre kollegaer for at overskue opgaven, hvilket resulterede i at de ældre kaldte den til syn.

Men fair skal være at de forskellige bagdæk ikke er godkendt, men at kalde den til syn er hårdt, når de godt ved jeg blot sætter vinterdæk på og triller derop.

• #14   14. jun 2007 Blev stoppet lige inden dhb med total sorte ruder foran.. men slap for bøde ;oD var så også 2 unge betjente som bare endte med og stå længe og snakke med mig og veninden om biler og ræs.. griner..

• #15   15. jun 2007 Sjovt.... når politiet skriver en bøde ud, så er de regelryttere og de burde give en advarsel i stedet og slappe lidt af osv...

Men hvis de ikke skriver nogen sager, så passer de jo ikke deres arbejde... chefen undre sig nok lidt over betjentens navn aldrig er nævnt på div bøder der skrives ud.

Den ansatte i slikbutikken bliver jo også nødt til at tage penge for tingene, selvom han måske gerne ville forærer det væk, og blive populær blandt folk... men sådan virker det jo ikke smiley

• #16   15. jun 2007 Mmmm Gratis slik smiley

Kommentér på:
3 x politi på 40 min. !!!

Annonce