Formel 1 {{forumTopicSubject}}
Ja lige en gang galde herfra.....
Her idag er det jo som sagt F1 dag og noget af det eneste sport, jeg gider bruge tid på
de små 2 timer hver anden uge det kommer i fjernsynet.
Men til min store Gru er rettighederne nu endt hos TV2 Sport som er en Viasat Kanal
og dermed uden for min rækkevidde som bruger af Canal Digital.....
Jeg kan dog vælge at se hele turen kl 22,50 i aften eller stalke mine venner
hvis jeg vil se den til tiden, blot fordi den ikke sendes som altid nemlig på DR1 eller TV2....
Hvor er rimelighederne i at de nu begynder at sortere ½ af befolkningen fra på den måde
til en begivenhed der til dato har været hvermands eje at se....?
Måske man bare skulle boykotte deres Sports monopol og så se Sporten andre steder
end på den danske jord som ellers altid har været der for den menige borger.....!
jan 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 1.941
aug 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 391
jan 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 1.941
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 176 Svar: 2.933
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 178 Svar: 3.270
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 10 Svar: 127
Jeg er helt enig...
Jeg har endda forsøgt at se det på sputnik, men Nææ nej, der har de ikke rettigheder til at sende det.. (siger de)
Jeg har forsøgtat skrive til dem flere gange, og hver gang får man et svar som man har fornemmelsen af, at en 15 studiemedhjælper har skrevet.
TV2 er efterhånden blevet lige lovlig stort. Man må da håbe, at Den nye kanal TV2 Sport har modtaget en kæmpe check fra Viasat fordi de lægger deres kanal i deres pakke.
Men jeg er helt enig i at det er for dårligt at skifte kanal midt i en sæson. De kunne da i det mindste have fortsat på Zulu resten af sæsonen.
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
helt sikkert!
bare noget forpulet lort når man har canal digital (som jo ikke har indgået kontrakt med bla. TV3, TV3+ og tv2 sport)
så det er kun dem med viasat og tdc kabel eller stofa som kan se kanalen...
det er da for dårligt fra canal digitals side at de ikke kan finde ud af at lave en aftale med tv2
Formel 1