{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 - 3 eller 5 døre
  • #1   24. jun 2007 3 dørs!

• #2   24. jun 2007 3 dør sys jeg er fedest

• #4   24. jun 2007 3 dørs i den der fede blå farve. Sådan en jeg skal have næste gang smiley

• #5   24. jun 2007 3 Dørs

• #6   24. jun 2007 3 dørs er klart fedest, men er jo noget mere praktisk med 4 når skal have nogen med eller bare skal have noget ind på bagsædet...

• #7   24. jun 2007 1. Den 3 dørs er helt klart den fedeste, og er man kun 1 eller 2 der bruger bilen, så er det også den der har de største døre, og er dejlig nem at komme ind og ud af.

2. Er i flere om at køre i bilen, så er en 5 dørs jo nok den vej du skal gå, da det er nemmest for alle parter at komme ind og ud af bilen. Den er ikke meget grimmere i 5 dørs. jeg ville ihvertfald godt kunne leve med en. I en 5 dørs kan bagsæde passergere også selv åbne vinduet, hvis det skule være nædvendigt med luft.

MEN lad nu for guds skyld være at købe enten en 3 eller 5 dørs, fordi "Superbrian-BilGalleri-mafia-brugere" herinde siger at det er bare den mest topsvedige model... Køb den DU har brug for... Det samme gælder motorvalg, farve osv... Det er ikke os andre der skal leve med bilen hver dag... Det er dig selv.

Spørg hellere om der er nogen der har erfaringer med forskellige ting, som holdbarhed osv. Men der ville jeg hellere spørge på www.vagcars.dk da der de flere der har forstand på de biler derinde.

Kommentér på:
Golf 4 - 3 eller 5 døre

Annonce