{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

HJÆLP.:godt råd søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har som i ser en Peugeot , men nu er jeg blevet tilbudt en Toyota Celica Twincam 1,6 1986 motoren er lige blevet ilagt af Toyota kørt 130000 skiftet tandrem og diverse andre dele.
Den køre utrolig godt og er utrolig velholdt både ude og indvendig , jeg får senere på dage et par billeder af den som jeg ligger ind på min profil.
SKAL LAVES !!
Der skal laves , 30-40 cm panel i hver side, foran baghjul , og pladesmeden jeg kender siger, det tager fra en halv til en hel dag , og pladedele følger med ( hans pris 1500 så garantere han ingen rust til syn )
Mekanisk ingen problemer , bremser lige lavet og ingen rust i skærme skærmkanter bare velholdt.
Han vil bytte fordi han er kommet i lære og den er for dyr i forsikring,han er 20 år.
Jeg må sige syntes den er flot skal lige oplyse det er en byttehandel lige over, og uden penge imellem.
Er det helt hen i skoven eller skal man holde fingerne væk ???????
Håber der er nogen der vil komme med seriøse kommentare. , det plejer i jo at være flinke til.

VENTER SPÆNDT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP.:godt råd søges
  • #1   30. sep 2004 jeg vil sige det er en KNADL god handel.. fra din side af.. toyota er et virkeligt godt stykke køre tøj... Ved selvfølgelig ikke med de gamle biler.. men jeg tror det er en ged handel..

• #2   30. sep 2004 det lyder som en okay handel, celicaerne er ikke så farlig som folk siger, kig forbi min en tur

• #3   30. sep 2004 Hej du

Jeg synes også du gør en god handel. De er altså driftsikre de der Toyota´er. Hvis bare du har helt styr på hvor rusten er, og det bliver lavet. Så er det sgu en god bil. Der kører jo stadig MANGE gamle toyota´er rundt, det er nok ikke tilfældigt.

Martin

• #4   30. sep 2004 Inden du bytter så check lige med forsikringen hvad den Toyota koster....

• #5   30. sep 2004 Angående indlæg tak til jer alle.

Angående rust er der kun som skrevet rust foran baghjul og pladedele følger med.

angående forsikring lovpligtig 2188 om året er undersøgt er elitebillist.

• #6   30. sep 2004 Hej Strange skal lige først sige , at vedkommende har købt bilen for 3-4 mdr siden hos en forhandler hvor han har papirer på den , han har ikke råd til fortsat at køre i den , for det første fordi den er for dyr for ham i forsikring ( 19 år ) , og så er han lige kommet i lære , derfor ville han gerne have en mindre bil nysynet.
    Jeg har d.d. uafhængig af sælger snakket med pladesmeden uden sælger vidste det , og det var kun de 30-40 cm der var dårligt,han har lavet rust andre steder i bunden.
    Skal oplyse jeg kender lidt til sælger og vidste hvad for en pladesmed han brugte.
    Men er glad for dine oplysninger det med oplysninger på bilsyn , har jeg altså været ude for før hvor man ikke kunne se dataer men han kommer med sidste synsrapport og viser mig den inden der sker noget.

• #7   30. sep 2004 Tak for indlæggene så er der 2 billeder på min profil taget idag.

Kommentér på:
HJÆLP.:godt råd søges

Annonce