{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Periodisk syn snart {{forumTopicSubject}}

Hej.

Skal med min astra F 93' til syn her i næste måned . har fået lavet følgende:
Nye bagbremser, tromler og hjulcyllindere bag på i begge sider.
Nye stabilisatorarme(den ene var knækket)
Og diverse småting.

Alt el virker, udstødningen er tæt, ikke noget overdrevet rust, lys virker, bremserne bremser ikke skævt, osv.
Altså mener selv at alt virker på den og at den ikke burde fejle det store ellers..

MEN
Den har haft en påkørsningsskade i venstra side foran på et tidspunkt, hvor dette her har ramt stellet. Det er oppe foran, altså hvor det ikke er bærende, de små beslag til kofanger og sådan var blevet krøllet og sådan men har rettet det sådan nogenlunde på plads, ihvertfald sådan så at beslag og huller passe til skjolde og kofanger m.m. Mit spørgsmål er så om det er noget de ville kunne kassere den på? Det har ikke gjor bilen skæv på nogen måde, ikke gjort den anderledes at køre osv.
Hvis i er i tvivl om hvor jeg snakker, så mener jeg der på siden af venstre forlygte og plinkluyd, inde bag forskærmen, lige over siden af kofangeren...

Men tror i det er noget de vil kassere den på ? hvis nogen er interesserede i at give deres konklussion på dette, kan jeg tage et billede med mobilen og sende over mms.. . .

Mvh Jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk syn snart
Kommentér på:
Periodisk syn snart

Annonce