{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

hjemvendt frbiljagt efter flugt bilist {{forumTopicSubject}}

er lige kommet hjem fra en flere timers biljagt/ mæneske jagt, kom kørene ud af en rundkørsel i jels omegn hvor der lige har været en ulykke og telfældig ser jeg en der prøver at stoppe en bil hvor der sidder en tyrker eller andet af mørk afkom men pludslig giver han den bare gas, vi er to biler der efter sætter i meget høj og temlig syg kørsel men væk skulle han fandme ikke, det forgår sådan i ca 20 km hvor han har været i grøften flere gange da hans ene baghjul har taget skade ved uheldet, politiet har vi kontagt med hele vejen og kærsten sidder og skriger helt vildt at jeg skal stoppe men nægter så hun må bare skrige videre, på et tidspungt efter endnu en grøft tur pakere han bilen og løber igennem en have jeg løber efter ham alt hvad jag kan men da jeg skal forklare vej til politiet og min makker som også er eftersat under flugten slipper han væk, 5 min efter kommer politiet og der dukker 4 patruljevogne op, en af dem med hund men det regner jo helt vildt så tror de havde svært ved at lugte noget som helst, min makker ser ham på et tidspungt men mister ham så atter engang, og fandme om ikke han slipper væk fra det hele så, nu gemmer han sig bare blandt alle sine fætre og de mælder vel bare deres bil stjælet og slipper uden nogen som helst, iritere mig bare så vildt over at han slap væk, men fik mega ros af polititet over at vi havde hængt på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemvendt frbiljagt efter flugt bilist
Kommentér på:
hjemvendt frbiljagt efter flugt bilist

Annonce