{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

problemer med oprettelse af bil?? {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri.
jeg er ved at prøve at få min bil ind, men så skriver den dette:

Vores sikkerhedssystem har afvist din forespørgelse. Når du er landet her er det fordi vi ikke kan bestemme hvor din forespørgelse kommer fra, dette kan skyldes:

At du bruger sikkerhedsværktøjer som f.eks. Norton Internet Security og har valgt at tænde for privacy control. Med privacy control skjuler du automatisk hvilken side du sidst var på. Det medfører desværre også at vi ikke kan skelne mellem et potentielt udefra kommende hacker angreb og en almindelig bruger der navigerer rundt på vores sider. Derfor har vi valgt at afvise din forespørgelse.

Eller at din session er udløbet, fordi du ikke har været aktiv på siden de sidste 30 minutter. Tryk "Gå tilbage" i browseren og gem dine evt. indtastinger - "Log ind" igen.

hvad skal jeg gøre for at rette det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med oprettelse af bil??
  • #1   28. jun 2007 Det er fordi du har brugt for lang tid på at oprette den.

Prøv først at skrive info'en i f.eks. word, og så kopier det over når du opretter.

• #2   28. jun 2007 prøv at slå din firewall og alt det andet shit fra? hvis du uploader dine billeder din bil på nettet fx. i en kladde på din mail adr. tag hen på et bibliotek eller et andet sted hen, hente billederne ned på den computer, og oprette igen, så burde der ikk være noget prob. men ellers så sluk for det forbandede firewall shit i de 10 min. det tager... hehe held og lykke med at komme ind

• #3   28. jun 2007 Det er ikke din firewall.

• #4   28. jun 2007 hey torben og thor...
    det var ikk fordi jeg havde brugt for lang tid, fordi jeg har haft den taget om, hvor jeg havde kopiret det til word og sat direkte over... men nu er mit antivirus automatisk gået ned pågrund af en update... så lader til at det virker nu... men ellers tak

Kommentér på:
problemer med oprettelse af bil??

Annonce