{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Audi A3 {{forumTopicSubject}}

Er du udkig efter en audi A3 fra 97 el. deromkring, men kan se der findes 3 varianter smiley Hvad ligger bag?

Attraction:

Ambition:

Ambiente:

Så vidt jeg kan finde frem til på google, så er Attraction bare standard model. Ambition er sportsmodellen. Ambiente er comford.

Har set en okay lækker ambiente på bilbasen med klima og fartpilot. Men går man så glip af nogle køreregenskaber, da den måske ik har sportsundervognen mm?

Har endvidere overvejet at hvis jeg køber en 1,8 benzin med 125 hk, så kan jeg få smidt en 150 Hk diesel i engang, da det jo ikke overskrider de 20% i motoreffekt. Er det helt dumt at tænke sådan? synes bare det er svært at finde en ordentlig diesel model i den størrelse uden den koster en formue... har kun omkring 90-100.000 til rådighed ligenu.

Skriv et par linier hvis i bare ved det mindste, alt hjælper smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3
  • #1   29. jun 2007 Har os hørt at 1.8T er den eneste rigtige motor til A3'eren ..

  • #2   29. jun 2007 Du slipper ikke lovligt afsted med det motorbyt..

  • #3   29. jun 2007 vent til du har råd.... 1,8T

  • #4   29. jun 2007 Okay vil da lige smutte ind på bilbasen og se hvad sådan en 1,8T ligger i...
    Hvorfor er det ik lovligt at lægge en 150 hk diesel i? det er da kun de 20% effektforøgelse?


  • #5   29. jun 2007 der kommer tykladning på!

  • #6   29. jun 2007 hey champ.. Nu har jeg selv haft audi a3 i et år. 1.6 fra 97.

    Og alle de 3 ting der.. det er noget med den ene har mere udstyr en den anden og sådan noget..

    Men vil lige sige til dig at du skal være rigtig omhyggelig med at vælge en audi a3.. du skal tænke på mange ting som f.eks.

    - Om det er en bil du vil beholde lang tid
    - om hvad du vil bruge bilen til ( tænker på kører race eller kører og spille smart i den)

    Men lov mig under alle omstændigheder køb en 1.8T det er vejen frem. du bliver hurtig træt af en 1. træls.. da den er meget langsom. og 1.6 er meget svær at komme af med end en turbo.


  • #7   30. jun 2007 Skal ikke kører race eller spille smart smiley
    Skal bare have mig en stilet audi A3, dog ik het flad.
    Nu har jeg set en 1,8T der har gået 245.000, er det en vogn der snart bliver en masse vrøvl med?
    Nu har jeg selv en golf 3 diesel fra 92 der har gået 320.000, som der næsten hele tiden er noget med. Så går diesel pumpen, så generatoren, så køleren, så batteriet, så starteren smiley Kan i hører jeg er træt af den smiley Men om det mere er alderen end km, der gør forskellen. Man siger jo diesel skulle kunne holde længere end bemzin motorer, så de 320.000, svarer nok til de 245.000 audi'en har kørt. Det er jo lidt mange penge for en nybegynder...


Kommentér på:
Audi A3

Annonce