{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Så fik far købt sig en ny bil {{forumTopicSubject}}

Uhh, ja, jeg er som et lille barn lige for øjeblikket.

Igår fik jeg lige hentet mig min super skønne Fiat Bravo HGT 155.
Shit hvor kører den bare godt.
I farven sort, tidligere ejer: en kvindelig lidt ældre ejer (den eneste), super velholdt og bare iorden.
Opretter den herinde så snart jeg lige har fået poleret den og ordnet nogle småting. Det bliver her i løbet af ugen.

Ku bare ikke lige lade være med at fortælle om det.

I må ha en god dag folkens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik far købt sig en ny bil
  • #1   2. jul 2007 tidligere ejer: en kvindelig lidt ældre ejer (den eneste), super velholdt og bare iorden.

    HAHAHAHAHAHAHAHA


  • #2   2. jul 2007 Og iøvrigt, tillykke med den smiley

  • #3   2. jul 2007 tillykke smiley du får dig en sjov bil , men pas nu på den ik bliver for dyr smiley

  • #4   2. jul 2007 Det er sgu ikke engang løgn med den tidligere ejer. Det er en kollega fra et af mine jobs. Jeg kender hende rigtig godt, og jeg har fået hele servicehistorikken med, hun har haft den fra ny, det er kun hende der har kørt i den (hun har ingen børn, og hendes mand har noget andet hidsigt legetøj).

    Gert N Jo tak. Ja, har heldigvis fået en forsikring der er til at betale (synes jeg) og vi har grundigt gennemgået fejl og mangler (og det er småting). Der hvor jeg nok kan ffrygte den største omkostning er med fartbøder. For den kan sgu godt flytte sig når man kommer fra en 90 hk Nissan smiley


  • #5   2. jul 2007 smiley hehe ja så ka det kun blive en fed oplevelse . husk lige tandrem smiley hvis den ik har fået skiftet den

  • #6   2. jul 2007 Og husk at få skiftet tandremmen på autoriseret værksted og få det gjort med regning...

    En kammi fik skiftet hans Bravos tandrem sort - men af en Fiatmekaniker. Mekanikeren glemte bare lige at sætte et plasticstykke på blokken som sørger for at remmen ikke rammer blokken - hvilket resulterede i at remmen ramte blokken, blev slidt lidt efter lidt og sprang et par måneder efter - ny motor smiley


  • #7   2. jul 2007 Tillykke med den! En bil med mange HK. smiley

    Jeg leder stadig efter en bil siden jeg solgte min. Mit valg mellem en Golf 4 eller Leon.

    Jeg synes, at have kigget på stort set hele nettet efter dem.

    Kan I evt. hjælpe med en hjemmeside? Ligesom bilbasen, bilzonen osv...


  • #8   2. jul 2007 Ja, regner med at skifte tandremmen indenfor 10.000 km. (bilen er gået 170.000) Ved ikke om det bliver autoriseret, men det bliver ihvertfald med regning på. (de anbefalede en gut der gjorde det bedre og billigere end Fiat. Og så der lige laves service på den. det må blive gjort her en af dagene.. Men ja, tandremmen er der bestemt tænkt på. Og airbaglampen der kan gå igang med at lyse pga lækkende aircondition væske er lige blevet ordnet for 3 mdr siden. Som også kan være en dyr omkostning.

Kommentér på:
Så fik far købt sig en ny bil

Annonce