{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Ikke for standard biler???? {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop vendt hjem fra det her træf i Århus. Egentlig lidt trist til mode, for jeg havde følelsen af at nogle af de andre deltagere havde set det sjove i at håne andres biler! smiley

Da jeg så tænder computeren får jeg et link tilsendt over icq. Linket er til hi-speed klubbens forum hvor en tråd er startet med overskriften "DK's latterligste træf - i gik ikke glip af noget!

Lidt tekst sakset fra tråden:
"Ford klub danmark - stillede vel med 30-35 biler.... og Danm mand hvor nogle pis-øser ... de vildeste af dem var stylet med et sæt 17" fælge... og de værste af dem kunne vel knapt få lov at beholde pladerne i et §78 check..."

http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=13436

For det første: Det er ret flot at kritisere Ford klubben for at møde op med mange "standard biler" når hi-speed med sine mange flere medlemmer møder op med én bil? (mener kun jeg så en, undskylder hvis der var flere!). Hvad er der blevet af "fej for egen dør..."??? Jeg er sgu glad for at være med i en klub hvor der er plads til alle og hvor vi deltager for at hygge os sammen!

Nu har jeg ikke været til mange træf udenfor Ford klubbens regi - men kan det virkelig være meningen at man kun tør dukke op hvis man har brugt hele sin årsløn på bilen?? Så er vi nemlig mange som ikke kan være med igen!

Æv...egentlig har jeg lyst til at brokke mig endnu mere - for jeg har fuldstændig mistet lysten til at deltage ved større træf hvis der ikke er plads til alle...

Skulle vel bare ud med lidt vrede....

Hilsen Charlotte som er meget glad for hendes bil selvom den ikke er udstyret med turbo, chip og styling for 50k!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke for standard biler????
  • #1   3. okt 2004 Grimt !

• #2   3. okt 2004 ja det vigtigste er sq da at man er glad for sin vogn. om så den er standard eller gejlet for mange tusinde kr.

• #3   3. okt 2004 godt sagt Charlotte...helt enig...fuck dem der forventer FORMEL EINZ.....jerkoff`s

• #4   3. okt 2004 Hey Charlotte.

Jeg syntes ikke rigtigt en Ka er det helt vilde. Men fuck man, din er skuda blivet nice trode ikke en Ka kunne blive fed:-) Men det er sku flot arbejde der er lavet både i motor rummet og uden på:-) Syntes da helt klart den fortjener et stort 7 tal:-) Det er da lige meget med om den ikke har de vilde HK, bare den er pæn. Så 7 er der smidt:-)

----->Jesper<-----

• #5   3. okt 2004 Og vil da lige sige min golf er da slet ikke stylet jo G60 hvem fanden har ikke det??? Folk skal da ikke bestemme om jeg skal komme til træf og vise min bil, det er da noget jeg helt selv bestemmer:-) Man har vil være sin smag. Har sku også andet at bruge mine penge på.

----->Jesper<-----

• #7   3. okt 2004 kan kun bakke dig op charlotte.. har også skrevet inde på hi-speed

dalle

• #8   3. okt 2004 glad for at jeg ikke er den eneste som synes det er noget pjat... Jeg blev bare så sur... og det ligner mig faktisk slet ikke smiley

• #9   3. okt 2004 Alle skulle da gerne være velkomne til et træf. Så er det lige meget om de kører Ford, Peugeot, Toyota eller Lada. Og Ka'en er da også rimelig fint stylet, så den jo faktisk tager sig godt ud smiley

• #10   3. okt 2004 Det er bare skuffene at et medlem af PUG klubben ikke kan li at komme til træf, hvor der kun er "Rigtige plastik biler". FKD deltager gerne da det altid er sjovt at møde andre som også er vilde med biler.
    Som en skriver, så bør denne person skamme sig, da der lige pludselig sidder ford fan´s som nok ikke deltager i noget sammen med den klub/person.

Husk nu lige at Ford kører med PUG motor, så lidt har de da tilfælles.

Personligt mener jeg at denne person bør sige undskyld til alle, da han helt klart er gået over stregen.

Æv at dagen skulle slutte sådan, ok træffet var ikke det vildeste, men hvad, vi alle vist at der findes mange flotte biler i de forskellige klubber i DK

• #11   3. okt 2004 Mojn.
    Var godt nok ikke selv afsted, men here goes.
    Problemet med træffet er nok at det fra starten var blæst op til noget kæmpe stort, hvor mangt og meget skulle komme til. Kan ikke lige huske præcist estimeret antal biler, men det var væsenligt over det fremmødte antal.
    Hvis man har brugt en del tid og penge på transport til det træf, og det viser sig væsenligt under forventningerne, bliver man naturligvis en smule irriteret?
    Hvis man så skal prøve at beskrive træffet, i mens man sidder og er en god smule mavesur, så vil indlægget natuligvis blive en smule værdiladet, hvorfor man kommer til at hakke en god smule på det man selv mente ikke var i stil med forventningerne.
    At lige præcis jer (Ford) bliver hængt ud, er nok primært fordi i så har udgjort det større en del af det hele, og derfor har det været oplagt, hvis en større del af bilerne har været relativt standart, at hænge jer ud - og der er sq et eller andet med Ford biler af ældre dato, som... nahhh, nu skal jeg være sød selv...
    Og nej, jeg kører også selv i en lidt ældrer bil, som bliver overhalet af den ene stime efter den anden på motorvejen...
    Hmm, synes der var et eller andet mere jeg ville sige, men det kommer nok senere...

• #12   3. okt 2004 øv, jeg vidste ikke noget om noget træf i Århus smiley jeg har nok ikke fulgt nok med i medierne.

JD

• #13   3. okt 2004 Ja, lidt "træls" med sådan en svapper efter et træf!
    Især når der ikke var særligt mange Pug'er til træffet!?
    Kunne i ikke stille med bedre selv?... jo selvfølgelig kunne i det, det kunne FKD måske også.
    Men det er da trods alt bedre at komme med noget rimeligt godt, fremfor slet ikke at komme ;=)
    Shame on you!!
    JensGT500 - - - SierraGT

• #14   3. okt 2004 jeg har også en pug som anden bil smiley Ved også godt at det ikke er et angreb på ford , men det var et meget dårligt eksempel....
    Nu gør jeg jo ikke så meget i hk og fart (så havde jeg valgt en anden bil!), men jeg ved at mange af medlemmerne i ford klubben bruger meget energi på tuning fremfor styling... Så måske var der alligevel nogle biler til stede der var mere end de så ud til smiley

• #16   3. okt 2004 Husk nu lige på at mange af "coséne" står i vinter hid.
    Det var nok mere på papiret at det skulle blive et Kæmpe Træf, desværre.... De prøver nok igen en anden gang. Jeg kommer da gerne med min "standart" Ford, næsten gang, vi får tilbudet...:-)

• #18   3. okt 2004 Jeg deltager ikke ret meget i sådanne diskutioner, men Du er gået over stregen efter min mening.

Du kunne have startet med at brokke dig til dem som lavede det træf og ikke over de biler der kom....

• #21   3. okt 2004 Nu synes jeg selv i er så søde til, at skrive i en god tone om andre mennesker hva Jesper D aka Dalle:
    http://www.ford-klub-danmark.dk/FKDforum/thread-view.asp?threadid=3601&posts=10
    Og hvor vil jeg så hen med det ? Ja jeg kan godt forstå at du bliver sur jesper D når folk bakker ind i din bil. Men jeg kan sgu ligeså godt forstå, at hvis Christian B(som for øvrigt ret ofte skriver tingene ret ligeud på hi-speed) har haft store forventninger og har glædet sig til det træf så forstår jeg godt på lige fod med dig hans vrede.
    At så Ford folk føler sig ramt kan jeg både og forstå. Jeg synes det minder mere om et mindreværnskompleks end oprigtig kritik. Det er klart i ikke er enige, jeg havde sgu heller ikke været enig i hvis en person svinede franske biler til. Jeg fatter bare ikke hvorfor i opretter protesttråde herinde og på jeres eget klubforum istedet for blot at grine og tænke "what a jerk" eller sådan noget.
    Personligt er det mig fuldstændigt ligegyldigt om der står Ford, Peugeot, Mazda eller hvilket som helst andet bilmærke for jeg elsker blot, at se hvad folk finder på, af sjove ting og sager med deres biler, men jeg har da også selv oplevet at folk har svinet mig til fordi jeg kørte noget andet end dem selv. Sådan er folk så forskellige

• #22   3. okt 2004 (og så hijacker jeg lige lidt sorry)
    Karsten L, jeg så du skrev en Sebring tråd inde på FKDs forum, er du godt tilfreds med potten stadigvæk lever den op til dine forventninger?

• #24   3. okt 2004 Bjørn: du forstår ikke hvorfor jeg føler mig ramt? Joeh.... Christian bruger ord som "pis-øser" og mener det vildeste styling var 17" alu... Samtidig med at flere ikke ville kunne få gennem denne her fine paragraf! Jeg føler mig ærlig talt en lille smule ramt, når jeg har brugt timer og mange penge på at få min bil til at ligne lidt mere end standard udgaven... Min pis-øse ligner faktisk ikke en standard.... men måske var det en af de biler som ikke kunne gå gennem §78....
    Og Christian er ikke den eneste som har haft en dårlig dag! Den første kommentar jeg hører da jeg ankommer til pladsen er "HAHA, hvem fanden har lukket en KA ind??" Uhh, så bliver man så glad... *not*

• #25   3. okt 2004 50000 var bare et tilfældigt tal...

• #27   3. okt 2004 Bjørn> har lagt en besked til dig smiley

• #29   3. okt 2004 jo, du har ret smiley Og måske skal vi også bare lade være med at skrive indlæg når vi har haft en dårlig dag! smiley

• #30   3. okt 2004 christian: måske så du mig ikke for sort røg - jeg lå bag dig i kortegen smiley

• #33   3. okt 2004 på vejen hjem blev jeg overhalet på motorvejen af en bil med en flok unge mennesker... Hold da op hvor de gjorde grin med mig... Ja, og så var jeg ligesom "i humør"! Jeg har det også bedre nu smiley Så kan jeg måske sove roligt i nat smiley

• #34   3. okt 2004 en lille smule??? Så var det ikke dig jeg kørte bagefter - for den pug jeg kørte efter satte en *stor* sort røgsky! *gg*

• #37   3. okt 2004 Charlotte jeg kan både og forstå dig smiley Jeg synes du har en fin Ka. Det går jeg også ud fra i og med du selv mogenlunde har valgt hvordan du vil gøre din Ka speciel. Men folk er forskelligt indrettede som jeg tidligere skriver og jeg synes sgu egentlig det er ok forståeligt idet jeg så kan se på hvad du skriver, at det betyder en del for dig hvad folk mener om dig og din bil.
    Jeg er så uenig med dig fordi jeg selv har det sådan, at jeg er rent ud sagt:"Usædvanlig ligeglad med hvad folk synes om min bil" Fordi det eneste der betyder noget for mig er hvad jeg selv synes smiley
    Men sådan er vi så forskellige og jeg håber du er faldet lidt ned på jorden igen og ikke helt er "afskrækket" fra at tage til træf med andre bilmærker igen smiley

• #38   3. okt 2004 Ja og jeg har stadig problemer med at mine øjne løber i vand efter den miljø bandit, he he he smiley Godt ord igen...

• #41   3. okt 2004 Christian..
    Jeg synes det er lidt synd / forkert at du betragter de fleste af bilerne som standard. Og så synes jeg du lægger ord i munden på Smølfen om at han også synes at de fleste biler var standard... det er jo ikke det han skriver. Men pyt.....
    Personligt synes jeg der var mange fed biler. Det er bare et spørgsmål om at være åben for andet en det man selv "tøffer" rundt i..
    Var jo egentlig lidt kedelig hvis alle biler va ens, og med næsten identisk styling..
    Charlotte din Ka er fed og unik, på sin helt egen måde...

• #42   3. okt 2004 Sorry Smølf.. Selvfølgelig kan du selv tale din sag.. :o))

• #45   3. okt 2004 Citat "Du siger jo lidt med andre ord at tager man til træf i DK skal man forvente at se standardbiler" Citat slut..
    Så det de ord lagde du jo egentlig i munden på ham - ikke?
    Mht at jeg ligger ord i munden på dig.. Jeg er helt ærlig ikke jeg den eneste der har den opfattelse at du er til meget styling. Og mærket Peugeot har jeg faktisk overhovedet ikke nævnt..
    Men lad os ikke strides over det.. Jeg synes det var en dejlig dag med masser af sol, og fine biler, også din i øvrigt Christian B.
    En god afslutning på året, sådan lige mht træf o.l.

• #47   4. okt 2004 Lidt fra FKD Formanden... Jeg vil hode på at ideen til dette arrangement var god og at alle klubberne skulle mødes på tværs af mærkerne tiltaler mig! Man kan jo ikke ungå et par brådne kar som vil opføre sig som børn, og svine andre til.

Men som FKD's hioldning er så skal der være plads til alle om man kommer i en standard Farmilie øse eller en gammel Transit!

Bo Jensen, Holstebro

• #48   4. okt 2004 Jeg vil lige præcisere en enkelt ting, og det er at Hi-speed IKKE er en klub. Det er alene et web forum for Peugeot interesserede. Der er ingen medlemskab, kontingent, paragraffer, eller lignende der gør at vi kan kaldes en klub.
    Vi er med andre meget løst koblet, og folk går op i Hi-speed i meget forskellig grad - derfor er jeg også ret ked af at Hi-speed bliver benævnt under ét som en klub, at man - i hvert fald i starten af tråden - betragter Christian's udlægninger som Hi-speeds. Jeg ønsker ikke at tage parti i den her sag, for jeg var ikke tilstede - ville bare lige præcisere at hvad enkelte Hi-speedere gør rundt omkring, bestemt ikke kan gøres til Hi-speed-meninger som sådan.

• #50   4. okt 2004 Jeg tror at i denne sag, er det mere det som Christian fik skrevet om Ford klubben som skaber lidt surer miner.
    Træffet var helt klart noget skidt. Vi i FKD er stolte af at så mange af vores medlemmer kom.
    Christian skriver nok lidt pænere næste gang!!! smiley

Kommentér på:
Ikke for standard biler????

Annonce