{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omrigistrering for sent..!!
  • #1   3. jul 2007 bilen er omrigistreret nu... er du helt 100 på at der ikke er noget juridisk der gør man kan, hvis man gad alt det med retsager osv.. ( Ikke fordi jeg gider)

• #3   3. jul 2007 hmm okay.. pyt..!!

• #4   3. jul 2007 37 dage.. ved godt det ikke er meget, og har heller ikke tænkt mig at gøre noget ved det, bare nysgerig du ku jo have været længere tid, eller jeg ku have givet mere i forsikring.. så ville vide om man ku slæbe dem i retten,
    ( Hvis det havde drejet sig om mere.. )

• #5   3. jul 2007 Når man sælger bilen, og ikke får den ejerskiftet. Så ring til egen forsikring og sig at den er solg.. samme dag som man sælger den.. Så klare de alt det praktiske, hvis køber ikke holder aftalen inden 3 uger...

Du kan lave et civilt søgemål mod manden... men det står vist ikke i forhold rent udgift til advokat salær smiley

• #6   3. jul 2007 Havde samme problem, havde slutseddel og gjorde som Stay T ang. forsikring... Vægtafgift, kom jeg selv til at betale, men den opkrævningen for sidste halvår betalte jeg ikke og fik sendt en rykker, sagde det til motorkontoret da der var gået 4 uger og slap for at betale vægtafgift for det nævte sidste halvår...

Det er pisse træls når de gør det, hos mig havde han bare solgt den videre til en anden igen uden at omregistrere den, flot... Og kontaktede ham flere gange efter anvisning af politiet, hvor han sagde det var en fejl og at han nok skulle gøre det...

• #7   3. jul 2007 har også prøvet det, en idiot som solgte bilen videre igen i mit navn.. Det var lige ved panserne var sure på MIG.. Men havde navne på begge to, men tvivler på politiet gav nogen bøder.

Kommentér på:
Omrigistrering for sent..!!

Annonce