{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opel calibra 4x4 2,0 i 16 v 150 hk
  • #1   4. jul 2007 De kører rigtig godt, en god bil... Der skal bare huskes at holde øje med rust i skærme, paneler og bunden i det hele taget. Det er jo ved at være en ældre bil, så reservedele er der nok af, også til fornufige priser...!

• #2   4. jul 2007 rust rust rust ! ! !

• #3   4. jul 2007 har selv lige købt en.... godt nok ikke en 4x4 turbo, men det er sgu en dejlig bil... men som de andre siger skal du være meget påpasselig med rust. steder du skal være specielt opmærksom på er vanger, skærmkanter og paneler, der kan selvfølgelig være andre steder, men det er her de har tendens til at ruste først...
    ellers ikke så meget at sige, delig bil, men tjek lige forsikringspriser osv. de er ikke helt billige

• #4   4. jul 2007 ok, ja frygter også det skide rust, da de ældre opler rusted meget. det ser ellers ud til at være en lækker vogn. ja forsikringen har jeg ikke lige tjekket i nu.

hvordan ligger bmw 325 i res dele priser ? er de dyre eller hvordan ?

• #5   4. jul 2007 det er en kanon motor der ligger deri.. c20xev mener jeg motor'en hedder.. men i hvertilfælde en kanon blok.. faktisk blevet kåret til den bedste motor i (gti,gsi klassen)
    da den kom i kadetten

• #6   4. jul 2007 ok, hva kan sådan en holde til at hk ? den sku gerne op på 300-400 hk hvis det bliver sådan en

• #7   4. jul 2007 Hvis du har planer om så mange hk-så køb en c20let fra start af.o)! Det andet er spild af penge og bekymringer- så gør det rigtigt fra start af!

Dsuden hedder motorkoden c20xe og uden kat er det bare 20xe-kanon motor iøvrigt(meget tuningspotientale)! Dg havde jeg ikke valgt en med 4*4 da skidtet ikke er det mest holdbare-og desuden koster det en arm at reppe. på...SÅ havde jeg hellere taget en alm. Calli med c20xe,men har du planer om 300-400 hk så ville jeg helt sikkert gå efter en c20let istedet;o)

• #8   4. jul 2007 ok, ja så er det jo ikke meget ved at have 4x4 hvis det koster så meget at få lavet. hvordan ser man hvilken motor der ligger i ? kender slet ikke noget til opel..

• #9   4. jul 2007 Hm,altså en c20let kører jo også med 4'4,men det er også lidt noget andet- når det er en 4*4 Turbo..Så har man lidt mere at bruge 4*4 til i sådan en bil syntes jeg..! men det koster at reppe på sådan en diff.! At have 4*4 på en så "lille" motor som en 150hk- det er der i min verden kun ulemper ved...Det sluger en del power og du skal virkelig have nogle hk-hvis du vil have gavn af det! Og så er en c20let jo meget mere oplagt!

Motore:

2,08v 115hk std.
    2,016v 150hk std(156 uden kat)
    2,0 c20let 204hk std(det er en 4*4 Turbo)

Og så kan man en SJÆLDEN gang se en med den nyere Ecotec motor som er en 2,0´er med 136 hk!

Hm,jamen du kan jo selvf. se det på motorkoden og ellers på motorens udseende! Altså om det er en 8 el. 16v skulle jo være til at se sig ud af,o)- og ellers kan du kende en c20xe på at dækslet over tændrørene er rødt med Opel- skrevet hen over (det er dog kun hvis det satdig er std,da mange maler el. får det gejlet op.o)! Ellers så smut lidt rundt på galleriet og se på dem som kører Calibra/Vectra/Kadett og kig billeder og læs info. om motoren-så er du expert i at se det på 5 min..!

• #10   4. jul 2007 ok, mange tak for det. så fik jeg det på plads smiley

• #11   4. jul 2007 Hehe-var så lidt:o)...

Kommentér på:
opel calibra 4x4 2,0 i 16 v 150 hk

Annonce