{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

styling eller standart @ 360hk ? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har lige her i weekendten i søndags der hentede jeg min nye leon som man kan se i mit fotoalbum, men jeg skal så have tunet min bil hos Jakob.
Glæder mig rigtigt meget og tror da det bliver rigtigt godt efter projektet.

Projekt:

JVK Max Performance *360+HK / 400+nm Hvad indgår der i JVK Max Performance:
- Udstødnings manifold i støbejern med T25 flange "banan typen".
- GT3071WG (Kuglelejer).
- Endedæksel på turbolader i rustfri stål med V-Band flange.
- 3 tommer forrør med V-Band flange.
- Sort dei power wrap samt monterings stribs.
- Ekstra udtag til lamdasonde (air/fuel ur).
- Knastaksel kit (knaster, pakdåser, kæde, vandpumpe, tandremskit, strammer m.m)
- V-Band spændebånd i rustfri stål.
- Stort sugerør til turbolader.
- 80mm luftmængdemåler.
- HKS Luftfilter.
- Olie slanger tilgang/retur.
- Vand slanger tilgang/retur.
- M5 Benzinpumpe.
- HKS blow off + flange til montering på trykrør.
- Indsprøjtnings dyser 510 cc.
- JVK turbo emblem i krom & rødt.
- Intercooler 630x202x62
- Rustfri rørføring 2" til intercooler / 2½" fra intercooler.
- Zebra 12 mm spændebånd ved alle samlinger.
- Rør poleres.
- Blå silikone samler.
- NGK racing platin tændrør.
- Slange og filter til krumtapsudluftning (KN).
- Diverse pakninger, kobber møtrikker, slanger med mere.
- Aquamist 1S kit.
- E-Boost 2 med JVK gear knop
- Omdrejningsbegrænser flyttes til 7700omdrejninger
- 200 cell's racing katalysator i 160mm.
- Komplet håndlavet JVK rustfri 3" udstødning med Kleemann afgang (passer perfekt til Seat)
- Nyt motorolie, filter, kølervæske med destileret vand med mere.
- Inkl. Montering og tilpasning.
- FMJ motorstyring.
- Måling/Justering på rullefelt

Ja det er et stort projekt men der er bestilt tid og det hele så det bliver fedt!
---

Men jeg ville høre om hvad i synes at efter jeg har ordnet min bil i motoren om i så synes jeg også skulle offer lidt på styling af bilen eller skal jeg lade den være som den er nu ? hvad synes i der er fedest? at den ser noglelunde standart ud eller den bliver godt pimpet ?

Den har:

Xenon lys.
Skal have lavede tonede ruder.
Turbo mærkede bliver pillet af.
Der kommer Kleeman afgang.

Men skal den bare forblive sådan eller ?

---

På forhånd tak smiley har en go aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styling eller standart @ 360hk ?
Kommentér på:
styling eller standart @ 360hk ?

Annonce