opret nu eller ? {{forumTopicSubject}}
Hey
Som sagt har jeg jo været nede og hente min nye leon nede i tyskland som jeg har billeder af i mit fotoalbum.
Jeg fik endelig plader på bilen her igår men jeg ved ikke om jeg skal oprette den nu eller om det er federe at vente til det store projekt er lavede på den, så den kommer ind på bg færdig og ikke som den er nu.
Projektet er jo:
360+HK / 400+nm
- Udstødnings manifold i støbejern med T25 flange "banan typen".
- GT3071WG (Kuglelejer).
- Endedæksel på turbolader i rustfri stål med V-Band flange.
- 3 tommer forrør med V-Band flange.
- Sort dei power wrap samt monterings stribs.
- Ekstra udtag til lamdasonde (air/fuel ur).
- Knastaksel kit (knaster, pakdåser, kæde, vandpumpe, tandremskit, strammer m.m)
- V-Band spændebånd i rustfri stål.
- Stort sugerør til turbolader.
- 80mm luftmængdemåler.
- HKS Luftfilter eller Pipercross (valgfrit).
- Olie slanger tilgang/retur.
- Vand slanger tilgang/retur.
- M5 Benzinpumpe.
- HKS blow off + flange til montering på trykrør.
- Indsprøjtnings dyser 510 cc.
- JVK turbo emblem i krom & rødt.
- Intercooler 630x202x62
- Rustfri rørføring 2" til intercooler / 2½" fra intercooler.
- Zebra 12 mm spændebånd ved alle samlinger.
- Rør poleres.
- Blå silikone samler.
- NGK racing platin tændrør.
- Slange og filter til krumtapsudluftning (KN).
- Diverse pakninger, kobber møtrikker, slanger med mere.
- Aquamist 1S kit.
- E-Boost 2 med JVK gear knop
- Omdrejningsbegrænser flyttes til 7700omdrejninger
- 200 cell's racing katalysator i 160mm.
- Komplet håndlavet JVK rustfri 3" udstødning med Kleemann afgang (passer perfekt til Seat)
- Nyt motorolie, filter, kølervæske med destileret vand med mere.
- Inkl. Montering og tilpasning.
- FMJ motorstyring.
- Måling/Justering på rullefelt
---
Et sted vil jeg gerne vente da projektet skal laves her i august, så der går ikke vildt langt tid før det så er færdigt og det er på en måde federe at vise bilen færdig. Men et sted vil jeg da os gerne have den ind nu.
Hvad synes i ? hvad gør i eller hvad ville i gøre ?
mar 2003
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 1.155
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
Dog tvivler jeg på at du kan få et bananturbomanifold i støbejern, det plejer ellers at være i rustfri sådan nogen er lavet
Fed Leon btw. Sådan en bliver temmelig sikkert også min næste bil
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
Med 360+ hk som dit mål, er det så ikke lige ved at være grænsen for hvad std. stempler og plejlstænger kan klare?
Når du alligevel smider så mange penge i motoren, så ville de ekstra 5-10k til stempler, plejlstænger og lejer være givet godt ud, for det ville sq være surt hvis den smed en stang ud gennem siden på blokken, eller smelter et stempel
opret nu eller ?