{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.475 visninger | Oprettet:

Ang. vivaro problemer {{forumTopicSubject}}

Hej BG !

Vil lige skynde mig at sige, jeg ikke bruger min bg profil så meget, så det kan ikke udelukkes at mit emne måske er lagt forkert. Men nu hvor jeg har brugeren, vil jeg også benytte mig af den smiley

Nu til det egentlige emne:

Min far har haft nogle problemer med sin vivaro her på det seneste. 1 gang var hvor bilen (det skal lige siges den kører med CDTI motor) ikke gad tage mere end 3 omdr. og ikke kunne køre stærkere end 70km/t. Af og til måtte man simpelthen slukke for motoren under kørslen, fordi den simpelthen tabte omdr. Det var sgu' mærkeligt tænkte vi, og havde en idé om hvad det kunne værre. Nemlig noget med turboen, som ikke kunne levere trykket.

Vi kørte den til mekker, og fik lynhurtigt tilkoblet en overvågnigscomputer. Den fandt 2 fejl, en kendt, og en ukendt. Den kendte var ganske rigtigt, noget med turboen at gøre. Nemlig ladetryksregulatoren som var gået død. Den blev skiftet, og har kørt siden. Den anden fjel kunne hverken slettes eller identificeres, så den er der stadig. Men har tilsyneladene ikke skabt nogle problemer indtil videre.

Nu til problem nr. 2, som er sket her for 2 timer siden ca. Min far kommer kørene på E20 motorvejen, mod centrum, da han kører i en vandpyt - en større af slagsen. 500meter går bilen simpelthen ud ?! What tænker han, og ringer self. til falck. Den bliver hentet, og kørt til KBH.

Nu til spørgsmålet:

Hvad kan der sidde nedenunder bilen, omkring bundstykket, som kan værre så slmet, at bilen simpelthen går ud, og ikke vil køre igen ?! Synes sgu det lyder underligt, da de fleste biler idag, gerne skulle værre testet mod vand og snavs. Også selvom det er ved 100km/t +. Nu var jeg der ikke i sitiuationen, men hvis nu en sten eller noget er røget op, burde den vel heller ikke kunne lave så fandens meget ravage ?!

Ved godt, at i, i skrivende stund ikke kan gøre det store, så vil jeg alligevel gerne høre det fra en andens synspunkt. Synes det er lidt mærkeligt må jeg indrømme smiley

I er velkommene til at spørge om mere, hvis det er smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. vivaro problemer
Kommentér på:
Ang. vivaro problemer

Annonce