{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Emblemer bag på bilen. {{forumTopicSubject}}

Jeg ville meget gerne ha fjernet min emblemer bag på bilen der hvord er i mit tildfælde står Octavia og en stav neden uden med lx.
Men er i tvivl om om man bag kan rive dem af og polere limen væk eller om man skal bruge noget bestemt til at fjerne det så det ikk kan ses?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emblemer bag på bilen.
  • #1   30. jul 2007 en varme pistol ka gøre det.. varm lidt af gangen og til sidst vil limmen ikk ku klistre mer.. så det bar af med mærkerne og så lidt polere efter

• #2   30. jul 2007 De brugte oz en varme pistol da jeg fik mine fjernet, også en sytråd til og trække bag om emblemmet.....Ja også en god gang polering.....Nu var min Fira helt ny så ved ik om det er nemmere.....Men Held og lykke med Projektet....

• #3   30. jul 2007 Pas nu på med varmepistolen... der er altså stor forskel på en "tøse føntørrer" og en mande-føntørrer smiley

ellers parker bilen i solen (lidt svært denne sommer...!)
    fiskesnøre, kinatråd eller tandtråd kan trækkes bag emblemerne og dermed "skære" limen over... resten kan "nuldres" med fingrene... poler efter med voks m.v.

job done!

• #4   30. jul 2007 "is-fjerne" Få limen til at gå i opløsning. så det nemmer at fjerne.

Der skal "gnubbes" en del.

• #5   30. jul 2007 På en Octavia er de, som ovennævnt klistret fast, så de er lige til at hive af. Men giv dem lige lidt forsigtig varme med en varmepistol, da det blødgør klistret.

Kommentér på:
Emblemer bag på bilen.

Annonce