{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Små Økonomiske Biler {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg er den lykkelige ejer af en Yaris 1.4 TD som jeg er meget glad for. Har så fået en ide om at en Lupo 3L var en bedre handel for mig da jeg sammenligner km pr liter diesel og kan vinde knap 9 km på den konto. Jeg har elruder foran og oliefyr i min.

Efter at have læst mig igennem det halve af lupo klubbens website er jeg dog ved at bide neglene ned til rødderne.

Tilsyneladende har folk store problemer både med gearkassen som for det første er en ret dyr fornøjelse på 45 tusinde hvis den står af en dag.

Dertil kommer sig hjullejerne som også skulle være meget skrøbelige. Hvor meget hold der er i snakken ved jeg ikke noget om, men går ud fra ejerne selv ved hvad de taler om så det tager jeg for gode varer.
--------------------------------------------------------------------------

Hvad er et godt bud på en økonomisk billig vogn idag? Er der noget derude som udstyrsmæssigt slår min yaris af banen til en rimelig pris, og tag naturligvis højde for at driftsomkostningerne er vigtige.

Nævner her et par stykker jeg kender til

Opel Corsa C
Fiat Grande Punto
Suzuki Swift
Kia Picanto
Toyota Yaris
VW Lupo 3L
Mitsubishi Colt

Nogle der ved lidt om hvad præcis man får for pengene ved de forskellige uden at uddybe det i roman form?.

Det bedste køb for pengene?
Ellers skal jeg bare beholde min egen.?

Spørger fordi jeg står i en situation hvor jeg har lidt jeg kan flytte på økonomisk og ville høre om mulige forbederinger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små Økonomiske Biler
Kommentér på:
Små Økonomiske Biler

Annonce