{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

1-ejer... ældre dame... jooooooh?! {{forumTopicSubject}}

Ja - Ser man ikke en del "skal jeg købe denne bil"-emner

utroligt så mange GTI'ere der kun har 1 tidl. ejer - som tilfældigvis er 97, skindød og kun har kørt 23.000 i bilen - som slet ikke skal have skiftet noget som helst...

Er det ikke mere ved at være et skræmme-eksempel når man ser en 1-ejer - gammel-dame eksemplar...

i min verden har en bedstemor aldrig haft bilen - den er gennemkneppet fra den var ung - sidste ejer kunne ikke styre den - pulede den op ad et træ - nu er den rettet op ved hugger - og skal bare væk.... NU!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1-ejer... ældre dame... jooooooh?!
  • #1   8. aug 2007 eller måske... har de ejere der har haft den, ikke haft råd til forsikringen - og dermed...

nej - sikke noget snavs at komme ind på...

godt man kan nøjes med en lille Altea... smiley

• #3   8. aug 2007 esben H
    Det er ski kun noget de tror de gamle hoveder *GG*

• #5   8. aug 2007 ikke så meget princippet om at man kører en motor "hårdt" - stadig bare utroligt så mange GTI'ere - eller det som man vil betegne som en "sjov" bil (til en på "jeg har lige fået pappet-alderen") der ALLE kun har haft en gammel krage som ejer.... smiley

• #6   8. aug 2007 Man kan jo se i regi, hvor mange ejer der har været af bilen

• #7   8. aug 2007 overhovedet ikke det indlægget går på... sig mig - har i alle købt biler der tilfældigvis er ejet af en gammel fru Nielsen på 89?

• #9   8. aug 2007 The Hedgehog - du har fanget min pointe...

når jeg sælger TFSI'eren - kommer min mormor sgu til at stå som ejer....

En ejer - gammel dame - kun kørt til brugsen... (hvad fanden i helvede skal hun så med en TFSI'er... nårh nej... jeg spør' bare...)

• #10   8. aug 2007
    The Hedgehog

Hehe, ja, og det var hende der smed en 2,2 liters motor i, da den gamle på 2,0 kunne ikke trække med alle de bibler i bagagerummet, hehe...

• #11   8. aug 2007 min har osse kun haft 1 ejer på 97.... nooot

• #12   8. aug 2007 Der er de tyske reg. attester lidt federe, der står hvem der har ejet bilen før smiley

• #13   8. aug 2007 Lasse er en TFSI en GTI bil? Så er jeg tabt...

• #14   8. aug 2007 man kna også køre den alt for hårdt... er i lære som mekaniker og i dag skifede jeg kobling på en bil der fik skiftet kobling for 2 månder og 7 dage siden...men det er så en på 19 år.

• #15   8. aug 2007 en tfsi er ikke en gti bil...

aldrig påstået...

men at påstå at en golf2 gti fra (engang i 80'erne) kun er ejet af én gammel dame - på nu... 202 år... det er en høne... hvis den samtidig har stået i en opvarmet lade i sydfrankrig - og fået vin-poleret forruden...

men igen... vil nok påstå at min tfsi'er er mindst ligeså sjov som mange "gti'ere"
    (nu får jeg sikkert smæk) smiley

• #16   8. aug 2007 Haha griner - og sandt.

Min egen er dog en tidligere pendlerbil, derfor har den også kørt så langt (368.000km) og ja samme motor, gearkasse osv!

• #17   8. aug 2007 Min kammerat købte faktisk sådan en "skrøne" bil. Han fandt den på dba.dk. Ringede til ejeren og aftalte vi skulle ud og kigge på den.

I telefonen fik han af vide den var rustfri, havde kørt 71.000 km og alle service var overholdt. Det lød helt forkert i mine øre så jeg ville med ud og kigge. Det var et syn for guder da vi dukkede op. En landmand stod i indkørselen og hilste pænt på os. Og i den ene ende af gårdsplads holdt Golf GTI'en. Vi fik en lang historie om at han havde købt bilen fra ny i 1986 den var blevet undervognsbehandlet fra starten og havde ellers fået hvert andet år siden. Bilen var købt til hans datter da hun blev 18 år og da hun blev 22 flyttede hun til USA og lod bilen stå. Han havde så brugt bilen hvis hans egen bil var på værksted og havde derfor på 14 år kørt 6000 km i bilen. Servicebogen var stemplet og udfyldt og alle kvitteringer for service var med. Bilen blev købt for de 16.000 kr den var sat til. Desværre kørte han galt i den 1 år efter købet. Så den er desværre død. Men for satan den var flot. Der var seriøst ikke et gram rust i den bil

• #18   8. aug 2007 Fed historie! smiley

• #19   8. aug 2007 det kan lade sig gøre....

1/100 smiley

• #20   8. aug 2007 100% enig Lasse, min egen bil er egentlig også det man kalder en GTI bil. Men umiddelbart står den okay. Var så heldig at efter en måned stod gearkassen af. Og jeg har ikke kørt den hårdt. Den har nu gået 237000 km. Og da jeg kom ned under bilen var der en kæmpe bule i undervognen i føresiden samt en flad side på min udstødningsmanifold. Så den har sgu fået stryg den vogn. Men skifter gearkassen nu her for hevet bulen ud og anden manifold på. Så kører vi sgu igen smiley Jeg ved hvad jeg købte og den pris jeg gav kan jeg ikke tilliade mig at være muggen over det. Sådan er livet og det kan man sgu ikke ændre på!

Kommentér på:
1-ejer... ældre dame... jooooooh?!

Annonce