{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat - Erfaringer!
  • #1   9. aug 2007 Altså en hatch back?

Ellers generalt : Rust rust rust

• #2   9. aug 2007 ... jeg har selv en passat 1,6... dog 1988.... overvej denne model i stedet... den ruster ikke nær så meget.

Gennerelt kan jeg sige, at 1,6 motoren er ganske fin... har selv RF modellen... Motoren er nem at skrue og makke i... reservedele er billige, da det er samme motor der er i golf II.... Nogen siger motoren er lige lidt nok til sådan en stor bil, jeg siger den er lige tilpas.. ingen raket, men den har et behageligt moment.

Påregn at udskifte ALLE vaccumslanger og benzinslager i motorrummet for optimal ydelse... Det er som altid ved ny brugt bil en god ide at skifte: Tændrør, tændkabler, rotordæksel, rotor, filtre og olie for optimal ydelse....

ligeledes SKAL tændspolen udskiftes til en uoriginal, hvis ikke den allerede er det... giver problemer når der er fugt i luften...

Hvad rust angår er den ikke slem.. hold dog øje med bagklappen...

Ellers bør du holde øje med schoker-huset, hvis den er med automat-shoker og det er en PIERBURG E2 karburator der sidder på... til- og udløbsstudser har det med at irre så de falder af... Ligeledes bør karburatorflangen efterses med dieselstart, da den også har det med at mørne...

Alt i alt.. en RIGTIG FIN BIL :o))

• #3   9. aug 2007 Skal kun bruge den indtil jeg skal i livgarden... ergo: 4 måneder smiley

Den koster kun 4 kilo smiley

• #4   9. aug 2007 4 KG.. KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB KØB

Det kan da ikke gå galt.. du får endda penge for den når du skrotter den.. mener det er 1800 kr du kan trække fra de 4000... så er du nede på 2200... BILLIGT for bil i så kort tid.

• #5   9. aug 2007 ... hvis det er en Pierburg E2 karburator der sidder på, giver jeg gerne 200 kr alt i alt for karburratorhuset når du er færdig med den ;o)) kan sagtens køre uden og el-bagrudekontakten hvis det er den firkantede model. og 100 kr for bagrudeviskersystemet hvis den har det og det virker :o))

Hvilke sæder sidder der i den... er måske også *int i en bytter på dem når tiden kommer + lidt guld til dig.

• #6   9. aug 2007 Yeah lige præcis... skal bar lige finde at sted at låne dem så inden jeg får forsikringspenge.. men ellers tak da Squirrel, tror du fik mig overbevist..

• #7   9. aug 2007 Skal nok skrive! Har ikke set den endnu, kun på et enkelt billede... smiley

• #8   9. aug 2007 Kunne da godt være jeg vil overtage den når du ikke skal bruge den mere. Så skriv når den skal sælges igen :o) Så har jeg nemlig en vinterbil he he.

• #9   9. aug 2007 okay.... så skriv lige en besked til min golf, så husker jeg det nemlig smiley

• #10   9. aug 2007 .... hvis det kun er fire mdr. så prøv om du ikke kan få en studehandel med den tidligere ejer... lade ham beholde forsikring og vægtafgift i de fire mdr. mod minimal merbetaling af guld.

• #11   9. aug 2007 Det er en autohandel så tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre.. smiley

• #12   9. aug 2007 hmmmmm... øv... så må du jo ud og finde et godt og billigt forsikringsselskab.... Sønderjyske skulle være ganske gode :o))

• #13   9. aug 2007

haha.... dem har jeg allerede smiley

• #14   9. aug 2007 ... så er du jo godt kørende, hihi

Kommentér på:
Passat - Erfaringer!

Annonce