{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

prutte om prisen {{forumTopicSubject}}

nu har jeg ringet på en del biler og jeg får på et eller tidspunkt får jeg altid sprugt om de er til at forhandle med, de siger alle sammen "jamen det kan vi godt finde ud af" men hvad er over prut og hvad er for lidt
det er bil i 50.000 kr klassen.
der må da være en tommelfingerregl i privat handel smiley

jeg tænker 5000 er minimum prut hehe!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prutte om prisen
  • #2   9. aug 2007 Der skal som regel være noget at prutte om. Fejl og mangler fx. Plejer jeg at gøre.

<b>AJay

• #3   9. aug 2007 kommer jo an på bilens stand.. og hvor nem køber er at få ned.. nogle gange kan du også kun prutte 500 i stedet for 5000... men bilens stand og pris jo..

• #4   9. aug 2007 5 kilo pr. fejl!

• #5   9. aug 2007 Jeg syntes personligt at det er useriøs at begynde og prutte om prisen hvis man ikke har set og prøvekørt bilen.

Det er fair nok og forhøre sig om folk er til og snakke med.

• #6   9. aug 2007 Jeg syntes mange folk har fået en tendens til at komme med nogen fuldstændige urealistiske skambud?!? ligesom folk bare siger byd, aaarrghhh er jo et vidt begreb, folk må da vide hvad de vil have for deres bil som minimum, eller er det bare mig som er ved at være tør i skuffen haha

• #7   9. aug 2007 Normalt slår jeg kun af prisen hvis køber finder en fejl som jeg ikke lige havde set eller regnet med.
    Men ellers er jeg begyndt at skrie FAST PRIS i mine annoncer for gider ikke alle de bud på f.eks. 200kr for en vare der er sat til 1000kr....

• #8   9. aug 2007 Føler med dig thomas;-)

Men ja, det er oss godt hvis man har cash at vifte med, altså hvis man kan sige "Her, du får 45.000 nu med det samme og så tager jeg den med nu" Noget i den stil;-)

• #9   9. aug 2007 Ambition: Lige mine ord, man begynder ikke prutte om prisen, inden man har set bilen, det er total useriøst.
    Har prøvet det 1 gang, sagde han slet ikke kunne købe bilen..

• #10   9. aug 2007 da jeg solgte min satte jeg den da også et par tusinde højere,, og det vidste sig jo så at han blev glad for at få bil til den pris han bød på den, og jeg blev da også glad smiley så win win situation

• #11   9. aug 2007 Jeg kommer en del på diverse kræmmermekeder... her ved jeg at et hvert bud under 40% af startprisen er særdeles ubehøvlet... start med at foreslå 25% altså få den momsfri og start derfra... så mødes man somregel på halvvejen... men bedre endnu.. prøv om du kan få pruttet noget med i til prisen.. er det forhandler kan du måske få fælge til værdi af 7000 kr med for 5000 kr da du så får dem til indkøbspris...

God held med prutten, hehe

Kommentér på:
prutte om prisen

Annonce