{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

mads l
mads l
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

begynderbil {{forumTopicSubject}}

Hey alle. Overvejer stærkt købet af min første bil, men alle de forskellige modeller og mærker giver mig næsten hovedpine, har overvejet Pug. 306, Mitsubishi Colt, Honda civic og en del andre. Vil meget gerne høre jeres mening og begrundelse, samt have råd ang. kvalitet og "feeling". Hvis I bare skriver: "civic..." så lad hellere vær, for jeg er intra i at høre begrundelserne for at netop denne model er den bedste. Prislejet er omrking de 30-40 pisk, og bilen skal have lidt stylingspotentiale.

Håber virkelig I gider udforme nogle gode indlæg og at I kan hjælpe mig på vej i mine overvejelser. På forhånd tak, Mvh Mads.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynderbil
  • #1   14. aug 2007 At spørge om det vil da bare gi´ dig endnu mere hovedpine smiley
    Hver har j sin smag, og holdning om deres bil.

• #2   14. aug 2007 Jeg syntes en Pug 306 ville være en go første bil, hvis det ikke skal være en gti så er de billige i forsikring og er til at betale i reservedele ligeledes. Nu er jeg jo mest til franske biler så jeg kan kun anbefale sådan en pug.

• #3   14. aug 2007 Hej jeg har en polo HIT 1,1 årg82: KM 190***

Der er lige kommet nye bremser hele vejen rundt
    Ny tank.
    Sportsbag potte med følger, der er ikke nogen std på.
    Intet rust.
    to nye forskærme (sorte) men har MALINGEN
    nye håndbrems kabler medfølger.
    den starter godt og køre godt:D

Der er ikke plader på og den er ikke synet.
    har desværre ikk nogen billeder men den er sku fin

• #4   14. aug 2007 Tjek min saxo under mine annoncer. Der er tusinde stylingspotientialer.! Den kører skide godt, og 17km/l.

• #5   14. aug 2007 Jeg havde en 106, 1,1. Dejlig maskine, ikke for dyr, og så fik jeg også bulet den godt og grundigt. Husk nu at der ofte sker uheld i den første bil, så det er dumt at smide alle spare pengene i bil og ansvarsforsikring hvis man havner i en pæl. Held og lykke med det.

Men tror ikke man går helt galt i byen med en 106.

• #6   15. aug 2007 Synes selv du skal tage ud og kigge/prøvekøre dem for at bedømme det...
    Personligt har jeg den mening at jeg ville holde mig langt væk fra de franske biler, men det er vel op til den enkelte.

• #7   15. aug 2007 Tag ud og prøvekør dem, og se hvad du bedst kan li... Af dem du nævner er der alle et stort stylingspotentiale... Spørg dig frem hos andre om fejl osv man skal kigge efter ved de forskellige modeller.. Du kan få mange "fiduser2 til at finde fejl, så du ikke køber katten i sækken...

Jeg skal ikke kunne udtale mig om de andre, men da jeg selv har en civic vil jeg sige at den er god... Det er min 2. bil, og med lille motor så den er til at forsikre selv som nybegynder... De kører godt sådan nogen... Nogen vil sige de er dyre i reservedele, men synes ikke det er slemt i forhold til så mange andre... Har trillet omkring 37.000 km på et år i min, og der har ALDRIG været problemer... (den er til salg nu, men der skal laves lidt, skal omsynes) Ved civic skal du kigge efter rust i bagklap og bagerste skærme... der er de slemme...

Håber du kan bruge det... Held og lykke med valg/køb!

• #8   15. aug 2007 hva med en golf 3 tdi, det er da en god begynder bil

• #10   15. aug 2007 hvis det skal være en PUG.. hvad så med en rallye? billig i forsikring...

• #11   15. aug 2007 Tjek evt. min bimmer..Den er billig nok i forsikring da det er en 316i..:) Kører kanon

Kommentér på:
begynderbil

Annonce